2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سید حسن خمینی: مردم منتظر تحقق وعده‌های داده شده در انتخابات هستند

سید حسن خمینی: مردم منتظر تحقق وعده‌های داده شده در انتخابات هستند

دولت از ٤ سال قبل تا کنون گام‌های بزرگی برداشته و مردم منتظرند که تحقق وعده‌های داده شده در ایام انتخابات را شاهد باشند.

دوات آنلاین-یادگار امام راحل تاکید کرد که چشم به راه قدرت دولت و رییس جمهور محترم هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حین خمینی در مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:بحمدلله انتخابات بزرگی صورت پذیرفت و مردم بزرگوارمان در روز انتخابات دولتی را با عزم جزم سرکار آوردند .امروز چشم به راه توانمندی ها و قدرت دولت و رییس جمهور محترم هستیم.

و ی ادامه داد: مطمئنم دولت دوازدهم بیش از هرکسی بار مسئولیت سنگینی که مردم روی دوش او گذاشته اند را درک می کند.دولت از ٤ سال قبل تا کنون گام‌های بزرگی برداشته و مردم منتظرند که تحقق وعده‌های داده شده در ایام انتخابات را شاهد باشند.

یادگار امام یادآورشد:مطمئنم و مطلعم که رییس جمهور و دولت آماده تحقق وعده ها هستند،:سختی ها هست اما توان مدیران این سرزمین در همه عرصه ها خصوصا دولت می تواند بیش از هر چیزی رفع کننده سختی ها باشد.وقتی دین داران عرصه حکومت را به دست گرفتند می دانند حل مشکلات دنیوی بهترین راه ترویح دین است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.