2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تجمع برای آب، به سیستان و بلوچستان کشید

تجمع برای آب، به سیستان و بلوچستان کشید

با وجود اینکه در گشت با کمبود شدید آب رو‌به‌رو هستیم، مسئولان قصد انتقال آب از این منطقه به روستاهای سراوان به مسافت 145 کیلومتررا دارند. ما سه سال است که با مشکل کمبود آب در منطقه مواجهیم.

دوات آنلاین- تعدادی از مردم شهر «گُشت» در سیستان و بلوچستان به دلیل کم آبی و انتقال آب از این شهر به روستای دهک، به نشانه اعتراض مقابل فرمانداری سراوان تجمع کردند. 

مردم این شهر که از آب آشامیدنی لوله کشی محرومند، نسبت به حفر چچاه در مسیر قنات و انتقال آب گشت به روستاهای دیگر، اعتراض دارند. 

جیند گمشادزهی به نمایندگی از طایفه گمشادزهی در حاشیه این تجمع گفت: با وجود اینکه در گشت با کمبود شدید آب رو‌به‌رو هستیم، مسئولان قصد انتقال آب از این منطقه به روستاهای سراوان به مسافت 145 کیلومتررا دارند. ما سه سال است که با مشکل کمبود آب در منطقه مواجهیم. 

 یکی دیگر از شهروندان گشتی گفت: منطقه کوه شهیدان، میرعمر، فاروقیه با کاملا آب لوله کشی ندارند و با تانکر به این قسمت ها آب رسانی می شود.

او خواستار مراجعه و بازدید مسئولین از منازل مسکونی شهر گشت شد تا خود به عینه مشاهده کنند که در بیشتر مناطق این شهر آب لوله کشی وجود ندارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.