2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
 3 گردشگر رودخانه دز احتمالا زنده‌اند
جست‌وجوها ادامه دارد

3 گردشگر رودخانه دز احتمالا زنده‌اند

مطابق با صحبت‌های دختری که ظهر امروز نجات داده شد، سه نفر دیگر نیز زنده هستند

دوات آنلاین-جست‌وجوها هنوز ادامه دارد. بیم و امید. آیا سه گردشگر دیگر هنوز زنده‌اند یا رود آنها را بلعیده است. احتمال زنده بودن آنها با توجه به شواهد زیاد است اما کسی جوابی قطعی برای این سوال ندارد. آخرین نجات‌یافته دختری جوان بود که ظهر امروز پیدا و به بیمارستان منتقل شد. حالا عملیات برای یافتن سه نفر دیگر شدت یافته است.

گردشگران در مجموع 19 نفر بودند که جسد دو نفرشان (یک دختر و یک پسر) دیروز از رودخانه دز بیرون کشیده شد، 13 نفر با کمک اهالی و امدادگران به کناره رود رسیدند و یک نفر امروز نجات یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تلاش برای پیدا کردن گردشگران دیگر چال کندی دزفول ادامه دارد.

علی خدادادی اظهار کرد: از روز گذشته که گروهی از گردشگران اهوازی در رودخانه دز و در محل چال کندی گرفتار شدند، جمعیت هلال احمر نیز مانند سایر نهادها از جمله فوریت های پزشکی و آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کرد.

وی افزود: با وجود تلاش همه جانبه جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول و استقرار سه تیم زمینی این جمعیت اما جمعیت هلال احمر استان نیز دو تیم هوایی و یک فروند بالگرد را نیز برای همکاری در پیدا کردن گردشگران مفقودی اعزام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر اهواز نیز تیم واکنش سریع را به محل حادثه چال کندی دزفول اعزام کرده تا در کنار دیگر افراد اعزام شده برای جستجوی گردشگران مفقودی همکاری داشته باشند.

در همین حال معاون فرماندار دزفول گفت: ۱۵۰ نفر در حال جستجو در خشکی و رودخانه برای پیدا کردن سه مفقود شده حادثه اخیر رودخانه دز هستند.

عبدالحسین پوررکنی اظهار کرد: خوشبختانه از چهار گردشگر مفقود شده ظهر امروز یک نفر یعنی مریم زنگنه نجات پیدا کرد.

وی افزود : مطابق با صحبت‌های این گردشگر سه نفر دیگر نیز همان حوالی زنده هستند.

معاون فرماندار دزفول تاکید کرد: شخص نجات‌یافته را نجات دادیم و مطابق نقل قول وی، باقی افراد هم همان حوالی، زنده هستند.

پوررکنی تصریح کرد: چند تیم امدادی و غواصی در قالب ۱۵۰ نفر در خشکی و آب به دنبال این افراد هستند که امیدواریم هرچه سریع تر پیدا شوند.

 

فیلمی از محل وقوع این حادثه را اینجا ببینید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.