2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نیمار سر دوراهی رفتن یا ماندن

نیمار سر دوراهی رفتن یا ماندن

تنها چیزی که می‌دانم این است که نیمار اینجا با ماست و از این موضوع بسیار بسیار خوشحال است. ما خیلی خوشحالیم که بازیکنی مثل نیمار در بارسلونا داریم.

دوات آنلاینروزهای پرالتهابی است؛ فصل نقل و انتقالات در اروپا همیشه پر است از حاشیه و اما و اگر. حالا نیمار، ستاره بارسلونا پیشنهادی جدی از پاری سن ژرمن در اختیار دارد و به نظر می‌رسد در حال تصمیم گیری در این موضوع است.

 پاری سن ژرمن قصد دارد با پرداخت 222 میلیون یورو، بند فسخ نیمار را فعال کند تا این بازیکن بتواند راهی پاریس شود. به نظر می‌رسد که نیمار هنوز نتوانسته به تصمیم قطعی در این مورد برسد. او عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد که تا به حال، مارکو وراتی، کریم بنزما و ... آن را لایک کرده اند.

البته سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، شایعات در مورد جدایی نیمار را رد کرد و گفت که او از حضور در بارسلونا بسیار بسیار خوشحال است.

شایعات بسیاری در مورد حضور نیمار در پاری سن ژرمن شنیده می‌شود و طبق ادعاها، پی اس جی قصد دارد بند فسخ او را فعال کرده و ستاره برزیلی را جذب کند. حال روبرتو مدعی شد که نیمار در بارسا خوشحال است و از این تیم جدا نخواهد شد.

او گفت:" تنها چیزی که می‌دانم این است که نیمار اینجا با ماست و از این موضوع بسیار بسیار خوشحال است. ما خیلی خوشحالیم که بازیکنی مثل نیمار در بارسلونا داریم. او در طول 4 سال اخیر کارهای بزرگی برای ما کرده است. می‌خواهیم بهترین بازیکنان جهان را جمع کنیم و نیمار یکی از آنها است. به نظرم او از حضور در بارسا خیلی خیلی خوشحال است."

نیمار سال 2013 به بارسا پیوست و تا به اینجا دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرده است.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.