2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درخواست واشنگتن از تهران برای دیدار دوجانبه

درخواست واشنگتن از تهران برای دیدار دوجانبه

توماس شانون، معاون وزیر امور خارجه آمریکا ریاست هیأت آمریکایی را در نشست کمیسیون مشترک اجرای توافق هسته ای با ایران که از امروز (پنج‌شنبه) تا یک‌شنبه برگزار می شود، برعهده خواهد داشت

دوات آنلاین-برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند، آمریکا از ایران خواسته است نشست دوجانبه ای بین دو طرف در حاشیه نشست روز جمعه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، لورا روزن، مقاله‌نویس روزنامه آمریکایی المانیتور در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است، توماس شانون، معاون وزیر امور خارجه آمریکا ریاست هیأت آمریکایی را در نشست کمیسیون مشترک اجرای توافق هسته‌ای با ایران که از امروز (پنج‌شنبه) تا یک‌شنبه برگزار می شود، برعهده خواهد داشت.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند: آمریکا از ایران خواسته است نشست دوجانبه‌ای بین دو طرف در حاشیه نشست روز جمعه برگزار شود.

پیش از این، سیدعباس عراقچی گفته بود: بر اساس ضرورت‌، ممکن است دیدارهای دو جانبه‌ای آن هم فقط مربوط به اجرای برجام داشته باشیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.