2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انفجار مرگبار در جایگاه سی‌ان‌جی در اهواز

انفجار مرگبار در جایگاه سی‌ان‌جی در اهواز

یک دستگاه پراید به هنگام سوختگیری در این جایگاه دچار حریق شد که این حریق به خودروی نیسانی که در حال سوختگیری در این جایگاه بود سرایت کرد و منجر به انفجار آن شد

دوات آنلاین-یک جایگاه سی‌ان‌جی در اهواز دقایقی قبل دچار آتش‌سوزی و انفجار شد که  در پی آن یک نفر کشته و هشت نفر مصدوم شدند.

رضا رفیعی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان خوزستان گفت: در اثر این انفجار یک نفر متلاشی شد.

وی افزود: هشت مصدوم این حادثه توسط کارکنان این مرکز به مراکز درمانی منتقل شدند که حال اغلب آنان به دلیل جراحات زیاد و سوختگی وخیم می باشد.

مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی آتشنشانی اهواز هم در این خصوص گفت: این حادثه آتش سوزی وانفجار در محل جایگاه CNG سه راه خرمشهر در اهواز رخ داده است.

وی گفت : یک دستگاه پراید به هنگام سوختگیری در این جایگاه دچار حریق شد که این حریق به خودروی نیسانی که در حال سوختگیری در این جایگاه بود سرایت کرد و منجر به انفجار آن شد.

وی گفت: این آتش سوزی در حال حاضر خاموش و اوضاع کنترل شده است اما امداد رسانان در محل حادثه حضور دارند و به کار امداد رسانی مشغول هستند.

بعد از ظهر امروز نیز یک گروه 14 نفر گردشگر در رودخانه دز خوزستان در شهرستان دزفول غرق شدند که 9 نفر آنان نجات یافتند، دو نفر غرق شدند و ما بقی هنوز سرنوشتشان معلوم نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.