2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
گفت‌وگو با دختری که خون‌بازی کرد: فکر کردم حال می‌دهد

گفت‌وگو با دختری که خون‌بازی کرد: فکر کردم حال می‌دهد

بعضی‌ از بچه‌ها اول اسم خودشان را هک کرده‌اند، بعضی‌ها حتی اسم کاملشان را. بعضی‌ها هم چند خط ممتد با فاصله یک سانتی‌متر از آرنج تا ساعد زدند،

دوات آنلاین-‌خون‌بازی یا تیغ‌زنی پدیده‌ای نوظهور است که در میان دختران نوجوان دیده می‌شود. هرچند رواج آن چندان گسترد نیست اما باید به آن به‌عنوان آسیبی جدی نگاه کرد. گفت‌وگوی کوتاه با یکی از دخترانی که دست به این کار زده است را بخوانید:

 

چه اتفاقی افتاد که با هم دستتان را تیغ زدید؟

یک هم‌کلاسی داریم، او هیکلش از ما بزرگ‌تر است؛ اما هم‌سن خودمان است. یک روز جعبه کوچکی همراهش داشت. جعبه را باز کرد، دیدیم داخلش چند تا چیز مثل تلق برش‌خورده کوچک بود که همه‌شان تیز بود. گفت اینها را بزنید به دست‌هایتان، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. گفت حس باحالی دارد، شماها درک نکرده‌اید، من زده‌ام خیلی حس خوبی بوده و حال می‌دهد. ما هم هرکدام یک تیغ برداشتیم و زدیم. بعضی‌ از بچه‌ها اول اسم خودشان را هک کرده‌اند، بعضی‌ها حتی اسم کاملشان را. بعضی‌ها هم چند خط ممتد با فاصله یک سانتی‌متر از آرنج تا ساعد زدند، من هم هفت، هشت تا خط با همین تلق زدم. 

‌مسئولان مدرسه چطور متوجه موضوع شدند؟

یکی از بچه‌ها لو داد و به معاون مدرسه گفت. بعد معاون مدرسه ما را خواست. همه دست‌هایمان را بالا بردیم و معاون مدرسه دید که این اتفاق افتاده است.

‌چرا تصمیم گرفتی این کار را بکنی؟

دلیل خاصی نداشت، فکر کردم حال می‌دهد؛ اما اتفاقی نیفتاد، فکر نمی‌کردم موضوع مهمی باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.