2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد سه شنبه 3 اسفند

فال روزانه و فال تولد سه شنبه 3 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

زندگی تو به همان مسیری می‌رود که افکارت در ان مسیر است. اگر اهل منفی‌بافی باشی و  بخواهی همیشه نیمه خالی لیوان را ببینی زندگی‌ات هم خواه ناخواه با مشکل مواجه خواهد شد. پس روی نکات مثبت تمرکز کن.

 

اردیبهشت

در زندگی‌ات نکات مثبت زیادی وجود دارد که متاسفانه آنها را ندیده می‌گیری. شاید هم چون برایت عادی شده‌اند به چشم‌ات نمی‌آیند. باید یک بار دیگر این نکات مثبت را واکاوی کنی و قدر آنها را بدانی و از آنها لذت ببری وگرنه آنها را از دست خواهی داد.

 

خرداد

نباید روی خاطرات بد خودت تمرکز کنی. باید سعی کنی این خاطرات را از یاد ببری. هر وقت این خاطرات به ذهن‌ات آمد سعی کن سرت را با چیز دیگری گرم کنی. غرق شدن در خاطرات تلخ دیروز باعث می‌شود شیرینی امروز را هم نچشی.

 

تیر

روزهای شیرین و خوشی در انتظارت است. خیلی از کارها آن‌طور که می‌خواهی پیش می‌رود و می‌توانی گام بزرگی در زندگی‌ات برداری. فقط حواس‌ات باشد فرصت را از دست ندهی. ممکن است به خاطر سهل‌انگاری متوجه موقعیتی که گیرت آمده است نشوی.

 

مرداد

حواس‌ات باشد خیلی از چیزهایی که داری در واقع امانت‌هایی هستند که در دست تو است. باید از آنها خوب مراقبت کنی و به موقع هم تحویل‌شان بدهی. به این دارایی‌ها دلبسته نشو که روزی باید از انها جدا شوی. البته اگر مهارت‌های زندگی‌ات را بالا ببری خیلی راحت می‌توانی از دست رفته‌ها را فراموش و چیزهای جدید را جایگزین کنی.

 

شهریور

کمی در روابطی که با دیگران داری احتیاط کن. هر حرفی را نباید هر جایی زد. هر رازی را نباید فاش کرد و به هر کسی نباید اعتماد کرد. ممکن است از این سهل‌انگاری ضربه بخوری.

 

مهر

یکی از عواملی که می‌تواند نقشی مخرب در زندگی تو داشته باشد غرور است. نباید آنچنان به خودت مغرور شوی که فکر کنی شکست ناپذیر هستی  یا این‌که به کسی احتیاج نداری یا از راهنمایی گرفتن و مشورت بی‌نیاز هستی. مراقب باش دچار غرور کاذب نشوی.

 

آبان

اعتماد به نفس داشته باش. تو انسانی توانا و مستعد هستی که در هر موقعیتی به خوبی می‌توانی مسائل را حل و فصل کنی اما گاهی اوقات زود خودت را می‌بازی یا ناامید می‌شوی و همین موضوع به تو صدمه می‌زند.

 

آذر

اگر در زندگی صدمه‌ای به تو وارد شد طبیعی است که اندوهیگن شوی اما نباید در این غم و غصه غرق شوی و دیگر نتوانی از این باتلاق بیرون بیایی. تو توانایی جبران این صدمات را داری. فقط باید کمی بیشتر تلاش کنی.

 

دی

عاقبت نتیجه تلاش‌هایت را خواهی دید. از این‌که برای رسیدن به هدف‌ات کوشش می‌کنی و این همه وقت و انرژی می‌گذاری کاملا راضی باش چون به‌زودی زمان درو کردن محصولات تو هم می‌رسد.

 

بهمن

آماده شنیدن خبرهای خوب باش. این خبرها حتما نباید زندگی‌ات را دگرگون کنن همین که یک تبسم بر لب تو بیاورند کلی ارزش دارند. به هر حال خبرهای خوبی در راه است. سعی کن لذت ببری.

 

اسفند

کمی از وقت خودت را برای تفریح بگذار. بدون تفریح فرسوده می‌شوی. اضطراب تو زیاد می‌شود و از عهده انجام خیلی کارها برنخواهی آمد. روان ادمی به استراحت نیاز دارد.

 

فال تولد

ضمت تبریک به متولدین سوم اردیبهشت: مراقب آدم‌هایی که با آنها آشنا می‌شوی باش. همه آنها قابل اعتماد نیستند. وقتت را زیاد صرف این روابط نکن و به جای آن سعی کن روی هدف خود متمرکز شوی و با برنامه‌ریزی پیش بروی. در این صورت موفق خواهی شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.