2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 2 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 2 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

هرگز خودت را با آدم‌هایی که از تو موفق‌تر هستند مقایسه نکن. چون این طوری اعتماد به نفس خودت را از دست می‌دهی. سعی کن راه‌های موفقیت آنها را بررسی کنی و خودت هم سعی کنی با تلاش به آنجا برسی.

 

اردیبهشت

هر شخصی در زندگی‌اش شیوه عملکرد خاص خودش را دارد. بنابریان نباید کارهایی را که دیگران انجام داده‌اند تقلید کنی. این‌که بخواهی شبیه دیگران شوی به معنی این است که از خودت دور می شوی و این اصلا به نفع‌ات نیست.

 

خرداد

باید دوستان واقعی‌ات را بشناسی و آنها را از میان تمام افرادی که با آنها در ارتباط هستی جدا کنی. لازم نیست با بقیه در ارتباط نزدیک باشی و وقت خودت را صرف آنها کنی. معیارهای دوست واقعی از نظر هر کسی شاید متفاوت باشد.

 

تیر

گاهی اطرافیان هزینه‌هایی را به تو تحمیل می‌کنند که بسیار سنگین است. این هزینه‌ها می‌تواند مادی یا معنوی باشد. اگر امکانش وجود دارد رابطه‌ات را با چنین افرادی قطع کن و اگر نمی‌توانی یاد بگیر در برابر خوساته‌های آنها مقاومت کنی.

 

مرداد

بزرگ‌ترین مشکل تو این است که نمی‌توانی به دیگران نه بگویی اما اگر قرار باشد همین رویه را ادامه بدهی به دردسر خواهی افتاد. تمرین کن و یاد بگیر در برابر خواسته‌های غیرمنطقی خیلی محکم نه بگویی.

 

شهریور

دیگران را در حالت تعلیق نگه ندار. با آنها خیلی صاف و ساده برخورد کن. یا با آنها دوست باش یا بفهمان که به این دوستی تمایلی نداری. یا کاری را که می‌خواهند برایشان انجام بده یا رک و راست بگو این کار را نمی‌کنی.

 

مهر

روزهای پر از امید در انتظارت است. به نظر می‌رسد کارهایت روی روال پیش برود و با مشکل خاصی مواجه نشوی. سعی کن از این موقعیت نهایت بهره را ببری.

 

آبان

به آدم‌هایی که تازه با آنها آشنا می‌شوی راحت اعتماد نکن و آنها را چند بار مورد آزمایش قرار بده تا مطمئن شوی آن فرد قابل اعتماد است. یادت باشد اعتماد بی‌جا به دیگران ممکن است ضربه سختی به تو بزند.

 

آذر

مراقب رمزهایت باش. رمز عابرنک، ایمیل و... اگر این رمزها دست دیگران بیفتد از آن سوء‌استفاده خواهند کرد و برایت گران تمام می شود. سعی کن هر از گاهی رمزهایت را عوض کنی.

 

دی

فردی محبوب هستی که به‌زودی محبوبیت تو بیشتر هم می‌شود. سعی کن مغرور نشوی و اگر امکان و شرایطش را داری به دیگران کمک کنی. این محبوبیت در نهایت به نفع تو تمام خواهد شد و در وقت نیاز دیگران به یاری‌ات می‌آیند.

 

بهمن

اگر وقتی اطرافیان تو به کمک نیاز دارند از آنها دریغ کنی در مواقع مشابه دیگران نیز به تو کمک نخواهند کرد. درست است که هر کسی در زندگی مشکلات خودش را دارد اما باید تا جایی که به زندگی‌ات ضربه نزنی دست دیگران را هم بگیری.

 

اسفند

اگر قصد داری کاری جدید انجام بدهی کمی دست نگه دار تا بتوانی با افراد آگاه مشورت کنی و از آنها راهنمایی بخواهی. نباید بی‌گدار به آب بزنی چون ممکن است ضرر کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین دوم اردیبهشت: امسال موفقیت‌های زیادی در انتظارت است. پس با روحیه و پرانرژی تلاش کن تا به خواسته‌هایت برسی. البته یادت باشد باید پله‌ها را یکی یکی طی کنی و بلندپروازی اصلا به صلاح تو نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.