2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جنایت خیابانی با17 گلوله

جنایت خیابانی با17 گلوله

در بررسی‌های میدانی و معاینات کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد 17 گلوله شلیک شده است که 7 گلوله به مرد جوان اصابت کرده و باعث مرگ او شده است.

دوات آنلاین-پلیس در تعقیب افرادی است که مردی جوان را مقابل یک دستگاه عابربانک به رگبار بستند و کشتتند.

 

به گزارش دوات آنلاین در آخرین دقایق روز 28 فروردین ماموران کلانتری 144 جوادیه در جریان یک تیراندازی منجر به قتل در محدوده کلانتری خود قرار گرفتند.

 

پس از آن یکی از تیم‌های گشت کلانتری در محل حادثه حضور یافت و ساعت 23:30 قتل مرد جوان را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

 

ساعتی بعد بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حادثه که حوالی خیابان بنی هاشم، بزرگراه زین الدین بود حضور یافتند و با جسد مرد جوانی روبرو شدند که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و مقابل دستگاه عابر بانک غرق خون روی زمین افتاده بود.

 

در بررسی‌های میدانی و معاینات کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد 17 گلوله شلیک شده است که 7 گلوله به مرد جوان اصابت کرده و باعث مرگ او شده است.

 

مرد جوانی که تیراندازی مرگبار را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: مقتول (جواد) ساعاتی قبل از حادثه به قهوهخانه برادرم آمد تا مشروب بخرد اما پول نقد همراهش نبود و وقتی هم خواست کارت بکشد دستگاه کارتخوان مغازه خراب بود. برادرم از من خواست تا جواد به بانک بروم تا پول را از دستگاه عابر بانک بگیرد. من هم سوار خودروی پژو 405 جواد شدم و با دیدن اولین دستگاه عابر بانک در مقابلش توقف کردیم. جواد برای گرفتن پول به مقابل دستگاه عابر بانک رفت که ناگهان خودروی تیبای سفید رنگی از مقابل ما رد شد.

 

این مرد ادامه داد: خودروی تیبا سه سرنشین داشت که ناگهان شیشه خودرو سمت شاگرد پایین داده شد و یکی از سرنشینان خودرو با اسلحه کلاشینکف به سمت جواد تیراندازی کرد. سرنشین خودرو تیبا جواد را به رگبار بست و بعد از آن دوباره شیشه ماشین بالا رفت و خودروی تیبا با سرعت زیاد محل را ترک کرد. سرعت آنها به حدی بالا بود و حادثه به قدری تکان‌دهنده بود که من فرصت نکردم حتی شماره پلاک خودروی تیبا را ببینم.

 

بدنبال اظهارات مرد جوان تحقیقات ادامه یافت و در برری سوابق و شرح حال جواد مشخص شد او چند روز قبل از زندان آزاد شده است. با مشخص شدن هویت مقتول کارآگاهان به سراغ خانواده او رفتند.

 

برادر جواد در تحقیقات گفت: برادرم چند ماه قبل به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شد وقی آزاد شد در مورد اختلاف و درگیری در زندان چیزهایی گفت. البته نمی‌دانم چه اتفاقی در سلولش رخ داده بود فقط این را گفته بود که با هم سلولی‌اش به نام محمود مشکل پیدا کرده بود. اما گویا ماجرا جدی بود و به حدی زیاد شده بود که محمود پیغام داده بود که برادرم را به قتل می رساند.

 

او ادامه داد: کینه محمود به تهدیدهایش ختم نشد، او در زندان به برادرهایش پیام داد که برادرهایم را به قتل برساند. آنها هم یک شب سر راه برادرهایم را گرفته و با آنها درگیر شده بودند. در این درگیری دو برادرم از ناحیه پا به شدت آسیب دیدند اما خوشبختانه موفق شده بودند که جان سالم بدر ببرند. از آنجایی که محمود برادرم را تهدید به مرگ کرده بود، احتمال می دهم که او عامل قتل برادرم باشد و این جنایت برای انتقامگیری باشد.

 

در ادامه بررسی ها، بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین های اطراف محل حادثه و شناسایی تیبا سواران را صادر کرد. همچنین او دستور تحقیق از دو برادر محمود را صادر کرد تا مشخص شود که آنها در این جنایت نقش داشته اند و در حال حاضر گفته‌های برادر مقتول یکی از فرضیات قوی در تحقیقات پلیس است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.