2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
رابطه شیطانی دختر عشق بازیگری و مرد سینماگر

رابطه شیطانی دختر عشق بازیگری و مرد سینماگر

شاکی مدعی‌ است مرد سینماگر وقتی از رویای او برای سلبریتی شدن باخبرشد با وعده و وعید سعی کرد او را به خانه بکشاند و در نهایت او را مورد تجاوز قرار داد.

دوات آنلاین-مرد سینماگری که متهم به تعرض به دختری جوان شده‌ بود از سوی دادگاه کیفری استان تهران به شلاق و تبعید محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین شاکی مدعی‌ است مرد سینماگر وقتی از رویای او برای سلبریتی شدن باخبرشد با وعده و وعید سعی کرد او را به خانه بکشاند و در نهایت او را مورد تجاوز قرار داد.

 

این پرونده با شکایت دختر جوان در یکی از کلانتری‌های شمال شهر تهران تشکیل شد. دخترجوان به ماموران گفت: دو سال پیش با متهم  سر صحنه فيلمبرداري یک فيلم  آشنا شدم. او مرتب با من تماس مي گرفت تا اينكه يك روز پيام داد و گفت براي يكي از فيلم هايش من را انتخاب كرده است. با شنيدن اين صحبت ها به آدرسي كه فرستاده بود رفتم و در آنجا او مرا مورد تجاوز قرار داد و بعد از آن با تهيه فيلم و عكس تهدید کرد اگر از او شكايت كنم تصاوير و فيلم ها را پخش خواهد كرد. من هم قبول کردم سکوت کنم اما به او گفتم حتما باید فیلم وعکس را بدهد تا موضوع تمام شود اما او هربار قرار می‌گذاشت و فیلم‌ها را نمی داد تا اینکه تصمیم گرفتم مقابل درخانه‌اش بروم در آنجا با هم درگیر شدیم و پلیس هم آمد و او را تحویل دادم.

 

به اين ترتيب، متهم و شاكي به قضات شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران معرفي شدند این در حالی بود که متهم در تمام طول بازجویی اتهام تعرض را رد کرده‌ بود

.

در ابتدای جلسه رسیدگی شاکی در جایگاه قرار گرفت او گفت: بعد از آشنايي مان سر صحنه فيلم ، متهم متوجه شد که من چقدر به سلبریتی شدن علاقه دارم و دلم می‌خواهد هنرپیشه شوم  وقتی درباره این موضوع صحبت کردم متهم به من گفت که می‌تواند من را یک هنرپیشه فوق ستاره کند مي گفت قصد دارد من  را براي فيلمي انتخاب كند، تا اینکه روزحادثه با من تماس گرفت و گفت  برای تست بازی بروم او آدرس خانه‌اش را داد . همين شد كه من به آدرس اعلامي او رفتم و وقتي در خانه روي من باز شد دوستش به زور مرا به داخل كشاند و در را بستند. متهم به سمت من حمله کرد و مرا مورد آزار و شکنجه قرار داد .به خاطر شکنجه‌های او چند ساعتی بیهوش شده‌ بودم . من از اين كارهاي او ترسيده بودم و با وجود دوستانش در محل نمي دانستم بايد چه كار كنم، به همين دليل هركاري از من خواست كردم. وقتی به من گفت که اگر شکایت کنم فیلم‌ها را پخش می‌کند من هم سکوت کردم بعد از يك سال و نيم آن روز وقتي دم خانه اش رفتم او را گير انداختم و سريع به پليس اطلاع دادم كه بيايد و بالاخره او را دستگيرش كردند.

 

در ادامه متهم پرونده در جايگاه قرار گرفت و گفت: اتهام تجاوز را قبول ندارم شاکی دروغ می‌گوید دخترجوان بود که شماره تلفن من را گرفت و مدام به من پیغام می‌داد و می‌گفت عاشقم شده و از من می‌خواست که با او رابطه داشته‌ باشم  من پيشنهادات او را قبول نمي كردم تا اينكه او آدرس خانه مان را پيدا كرد و هر از گاهي سراغ خانه ام نيز مي آمد. زمان حادثه من برای انجام کاری سرخیابان رفته بودم وقتی برگشتم متوجه شدم دخترجوان زنگ درخانه را زده و همسایه‌ها هم در را برای او بازکردند و بعد در واحد را زده و مادربزرگم به هوای اینکه من پشت در هستم در را بازکرده و او هم وارد خانه شده و داد و فریاد کرده و درگیری ایجاد کرده‌ است. همسایه‌ها به پلیس خبردادند وهم‌زمان من هم رسیدم.  او مي خواست به زور داخل خانه برود و مرا مجبور به رابطه كند كه خوشبختانه همسايه ها مداخله كردند و او را داخل يك ماشين كردند و با رسيدن پليس او را تحويل كلانتري داديم اما حالا همه چيز برعكس شده و حالا من به عنوان متهم اين پرونده معرفي شده ام. من از اين خانم كه چنين تهمت هايي را به من زده است شاكي هستم و براي تاييد صحبت هايم نيز مدارك عديده اي دارم.

 

در نهایت قضات با توجه به مدارک ارائه شده قضات رابطه نامشروع شاکی و متهم را محرز دانسته و بعد از پایان محاکمه متهم را به 99 ضربه شلاق تعزيري به همراه تبعيد محكوم كردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.