2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
زورگیران خشن مرد نیمه جان را داخل قبر انداختند و گریختند

زورگیران خشن مرد نیمه جان را داخل قبر انداختند و گریختند

مرد جوانی که بعد از 12 ساعت زنده از قبر بیرون آمده است، با طرح شکایتی از آدم‌ربایی شبانه و سرقت پول‌ و دارایی های همراهش خبر داد.

دوات آنلاین-مرد جوانی که بعد از 12 ساعت زنده از قبر بیرون آمده است، با طرح شکایتی از آدم‌ربایی شبانه و سرقت پول‌ و دارایی های همراهش خبر داد.

 

این مرد جوان از سوی سه سارق شکنجه و دست و پا بسته داخل گوری رها شده بود، اما در آخرین لحظات خوش شانسی آورد و با حضور خانواده ای که قصد دفن پدرشان را داشتند نجات یافت.

 

این مرد که از چند ساعت شکنجه توسط مردان ناشناس جان به‌در برد و 12 ساعت سخت را در قبر گذراند می‌گوید حتی قدرتش را نداشت به آدم ربایان اعتراض کند یا از آنها بپرسد او را کجا می‌برند.

 

این مرد می‌گوید: در تاریکی شب از داخل گودال صدای بسته شدن در ماشین و حرکتش را شنیدم و متوجه شد عاملان شکنجه رهایم کرده اند. خواستم فریاد بزند اما بی فایده بود، چند ساعتی در حالت نیمه جان در همان حالت ماندم تا اینکه صداهایی شنیدم و به زور کمک خواست.

 

این ماجرا وقتی فاش شد که مرد جوانی که برای آخرین هماهنگی‌های مراسم کفن و دفن پدرش به یکی از قبرستان‌های اطراف تهران رفته بود هراسان با پلیس تماس گرفت و از کشف بدن نیمه جان مردی داخل قبر پدرش خبر داد. او گفت: روز گذشته پدرم فوت کرد و صبح امروز مراسم کفن و دفنش بود. صبح زود برای عزاداری و انجام کارهای کفن و دفن به قبرستان که در حاشیه یکی از روستاهای اطراف تهران است آمدم و در کمال ناباوری مردی را داخل قبر دیدم.

 

او ادامه داد: مرد جوان به شدت زخمی  است، حتی چند بار  صدایش کردم اما جواب نداد.اول  فکر کردم که او فوت کرده است، اما وقتی خواستم تکانش بدهم متوجه شدم که بدنش هنوز گرم است و به سختی نفس می کشد.

 

بدنبال این تماس بلافاصله ماموران اورژانس و پلیس راهی قبرستان شدند و بدن نیمه جان مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. او پس از بهبودی نسبی راز آدم ربایی و سرقتش را برملا کرد.

 

او گفت: شب قبل از این که در قبر پیدا شوم از محل کارم به خانه می‌رفتم. در کنار خیابان منتظر ماشین بودم که پژویی توقف کرد، غیر از راننده دو سرنشین دیگر هم در خودرو بودند که فکر کردم آنها هم مسافرند. من روی صندلی عقب نشستم و به راه افتادیم. پس از طی مسافتی مرد جوانی که کنار من نشسته بود با تهدید چاقو از من خواست تا هر چه پول نقد دارم و کارت عابر بانکم را هم به او بدهم، اول فکر کردم بقیه از ماجرا بی خبرند. اما بعد دیدم همه با هم هستند، برای همین مقاومت کردم و آنها هم دست و پای مرا با تهدید چاقو بستند و به شدت مرا کتک زدند. در نهایت چاره ای جز همکاری نداشتم 400 هزار تومان پول نقدی که داشتم را به آنها دادم، بعد هم رمز کارت عابر بانکم را گرفتند. آنها هم با کارت من به چندین مغازه پارچه فروشی، ابزار فروشی و طلافروشی رفته و با پول های من خرید کردند.

 

مرد جوان گفت: آدم‌ربایان بعد از خرید خواستند مرا از خودروشان پیاده کنند اما حالم خیلی بد بود. برای همین به سمت خارج از تهران حرکت کردند و بعد از مدتی که واقعا نمی‌دانم چقدر طول کشید خودرو را نگه داشتند و مرا دست و پا بسته داخل گودالی انداختند که بعدا فهمیدم  قبر یک پیرمرداست که روز  قبل فوت کرده است. 12 ساعت داخل قبر با مرگ دست و پنجه نرم کردم تا اینکه خانواده پیرمرد برای برگزاری مراسم خاکسپاری به آنجا آمدند مرا پیدا کردند.

 

با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف قبرستان رفتند اما سرنخی به دست نیامد. با این وجود تحقیقات در شاخه‌های دیگر ادامه یافت تا اینکه مشخص شد که گوشی تلفن همراه مالباخته به مردی  در شهریار فروخته شده است. کارآگاهان بلافاصله به سراغ مرد جوان رفتند و او گفت: گوشی تلفن همراه را چند روز قبل از دزد سابقه داری خریده است.

 

با بدست آمدن هویت دزد سابقه دار، کارآگاهان به سراغ او رفتند و مرد سابقه که ایمان نام دارد را بازداشت کردند.

 

دزدسابقه دار در تحقیقات گفت: من به همراه دو نفر از دوستانم سوار خودروی پژو در خیابان‌های پایتخت می‌چرخیدیم و با دیدن سوژه مناسب او را به عنوان مسافر سوار می‌کردیم. سوژه مناسب برای ما مسافرانی بودند که ظاهری آراسته داشتند و معلوم بود که وضع مالی خوبی دارند،  بعد از طی مسافتی با تهدید چاقو پول و وسایل نقدشان را سرقت می‌کردیم و رمزکارت های عابر بانکشان را می‌گرفتیم و آنها را رها کردیم.

 

او ادامه داد: این مرد آخرین فردی بود که سوار کردیم و به شدت مقاومت کرد، ما هم او را به قصد مرگ زدیم. بعد از اینکه رمز عابر بانکش را گرفتیم و وسیله خریدیم. بعد که میخواستیم رهایش کنیم متوجه شدیم که نفس نمی‌کشد. فکر کردیم مسافر جوان زیر شکنجه‌های ما فوت کرده به همین خاطر  برای اینکه ردی از خودمان باقی نگذاریم جسدش را داخل قبری که خالی بود انداختیم. بعد از دستگیری متوجه شدم که مسافر جوان زنده مانده است و از این بابت خیلی خوشحال شدم.

 

با اعتراف متهم جوان دو همدستش نیز بازداشت شده و تحقیقات برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.