2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آشنایی‌شوم درپارتی سلبریتی معروف

آشنایی‌شوم درپارتی سلبریتی معروف

زن جوانی که در پارتی یک سلبریتی معروف با مردی تاجرا آشنا شده و به عقد موقت او درآمده بود از سوی این مرد به سرقت 4 کیلو طلا متهم شد.

دوات آنلاین-زن جوانی که در پارتی یک سلبریتی معروف با مردی تاجرا آشنا شده و به عقد موقت او درآمده بود از سوی این مرد به سرقت 4 کیلو طلا متهم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش مرد میانسالی با طرح شکایتی گفت: همسر صیغه‌ای من چهار کیلو طلا سرقت کرده است.

 

مرد تاجر در توضیح شکایتش گفت: مدتی قبل قصد فروش 4 کیلو طلا  داشتم و برای همین از  همسر صیغه‌ای خودم به نام فریده خواستم این کار را برایم انجام دهد. او هم قبول کرد و با طلاها از پیش من رفت. اما بعد از آن هر چه با او تماس گرفتم تلفنش را جواب نداد و بعد از مدتی هم گوشی‌اش را خاموش کرد. حتی سراغ خانواده‌اش رفتم، اما آنها هم اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند به خارج از کشور رفته است.

 

این مرد در ادامه از خواهر همسر  صیغه‌ای خود نیز شکایت کرد و گفت: می دانم که خواهر فریده هم در این ماجرا دست دارد و من از هر دو خواهر شکایت دارم.

 

با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که همسر صیغه‌ای مرد تاجر به ترکیه رفته است. باتوجه به اینکه مرد تاجر از خواهر همسر موقتش نیز شکایت کرده بود، زن جوان به نام فرانک بازداشت شد.

 

فرانک در تحقیقات منکر سرقت شد و گفت: شوهر صیغه ای خواهرم مرد ثروتمندی است و به غیر از تجارت برای ورزشکاران و بازیگرها جشن تولد می‌گیرد و در مهمانی‌ یکی از سلبریتی‌های معروف بود که با خواهرم آشنا شد. او به خواهرم ابراز علاقه کرد و از آنجایی که فریده در زندگی قبلی‌اش تجربه خوبی نداشت و احساس افسردگی می‌کرد، با ابراز محبت‌های حمید به ازدواج موقت با او رضایت داد.

 

این زن ادامه داد: خواهرم بعد از مدتی زندگی با حمید متوجه رفتارهای بد او شد. رفتارهای او، خواهرم را از این ازدواج مجدد پشیمان کرده بود. برای همین زمانی که مدت صیغه‌ تمام شد بدون آنکه به حمید حرفی بزند از ایران خارج شد تا مدتی دور از او زندگی کند. اما حمید در این مدت به خواهرم علاقمند شده بود و می‌دانست که فریده به ایران برنمی‌گردد از طرفی آدرس مشخصی هم از او نداشت تا به سراغ خواهرم برود. اگر هم به سراغ فریده می‌رفت، نمی‌توانست در یک کشور خارجی، او را وادار به برگشت به ایران کند. برای همین این شکایت واهی را طرح کرده تا فریده را برگرداند.

 

در حال حاضر تحقیقات برای بررسی اظهارات دو طرف ماجرا ادامه ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.