2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد شنبه 31 فروردین

فال روزانه و فال تولد شنبه 31 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده‌ای چند راه مختلف وجود دارد. ممکن است در انتخاب راه مناسب دچار تردید شوی. درباره این موضوع باید خوب تحقیق کنی. یادت باشد کوتاه‌ترین راه الزما بهترین راه نیست. اگر راه رسیدن به هدف را اشتباه انتخاب کنی ممکن است به مقصد نرسی.

 

اردیبهشت

بزرگترین مشکل تو این است که پشتکار لازم برای پیگیری هدف‌هایت را نداری. از نظر استعداد و هوش در وضعیت خوبی هستس اما کاری را که برای خودت در نظر می‌گیری به‌طور مستمر انجام نمی‌دهی و بعد از مدتی آن را رها می‌کنی. باید سعی کنی این اشکال را برطرف کنی.

 

خرداد

درست است که آدم باید قبل از هر کاری خوب فکر کنی اما دودلی و تردید باید یک جایی به پایان برسد و تصمیم نهایی را بگیری. هر چقدر تصمیم گیری را بی‌دلیل به تعویق بیندازی فقط زمان را از دست داده‌ای. ضمن این‌که ممکن است برخی فرصت‌ها دوباره تکرار نشوند.

 

تیر

باید یاد بگیری از فرصت‌هایی که برایت پیش می‌آید به نحو احسن استفاده کنی. اصلا راز موفقیت آدم‌هایی که به خواسته‌هایشان می‌رسند همین است که توانایی تشخیص فرصت و استفاده از آن را دارند. باید همیشه با چشم باز به دور و اطرافت نگاه کنی، دانش اجتماعی‌ات را بالا ببری، در جریان خبرها باشی و از ایجاد روابط تازه نهراسی.

 

مرداد

هر رابطه تازه‌ای که ایجاد می‌شود، می‌تواند به معنی فرصت و موقعیت تازه باشد. این روزها هر چه ارتباطات گسترده‌تری داشته باشی موفق‌تر خواهی بود البته باید روابطی که ایجاد می‌کنی کاملا در چارچوب و دارای قاعده و قانون مشخص باشد.

 

شهریور

برای ارتباط خودت با افراد مختلف حد و مرز تعیین کن و هرگز اجازه نده این حدود شکسته شود. چون اگر این اتفاق بیفتد ضربه خواهی خورد. یادت باشد همه کسانی که با آنها در ارتباط هستی شایستگی این را ندارند که دوست صمیمی تو باشند.

 

مهر

یکی از بزرگترین سرمایه‌های تو اعتبار و آبرویی است که داری. خیلی از این سرمایه محافظت کن و تحت هیچ شرایطی اعتبارت را به خطر نینداز. ممکن است در موقعیت‌های وسوسه‌کننده ای قرار بگیری اما یادت باشد کاری نکنی که به آبرویت خدشه وارد شود.

 

آبان

باید مدت زمانی را که صرف فضای مجازی می‌کنی کمی محدود کنی. به جای آن سعی کن با اعضای خانواده، فامیل و دوستان خودت ارتباط کلامی برقرار کنی. به آنها سر بزنی. در جریان احوال‌شان قرار بگیری. از گوشی موبایل هیچ نتیجه‌ای نخواهی گرفت و بعد از مدتی اطرافیان از دست تو ناراحت خواهند شد.

 

آذر

مراقب باش با حرف‌ها یا رفتارهایت کاری نکنی که ناخوساته موجب رنجش دیگران شوی. آزرده کردن دیگران باعث می‌شود در وقت نیاز تنها بمانی. اگر بقیه کاری کردند که مورد پسند  تو نبود زیاد سخت‌گیری نکن و کینه به دل نگیر.

 

دی

کارهایت را مرتب عقب نینداز. این طوری فقط روی هم تلنبار می‌شود و شرایط برایت پیچیده‌تر می‌شود. سعی کن آنها را به تریب و یکی بعد از دیگری انجام بدهی. برای این‌که وسط راه کم نیاوری برای خودت جایزه در نظر بگیر و بعد از انجام هر کار به خودت پاداش بده.

 

بهمن

سعی کن روزت را با انجام سخت‌ترین کاری که آن روز قرار است انجام بدهی شروع کنی. این طوری خیال‌ات برای بقیه روز راحت است و اضطراب و استرس نخواهی داشت. باید از هر روشی که باعث می‌شود فشارهای روانی‌ات کمتر شود بهره ببری و سعی کن آرامش خودت را در هر شرایطی حفظ کنی.

 

اسفند

مرتب فکرت سمت مسائل منفی می‌رود. حتی در گفت‌وگوهای درونی که با خودت داری روی خاطرات منفی متمرکز می‌شود. این خیلی به تو ضربه می‌زند. هر وقت فکر منفی به ذهن‌ات خطور کرد سریع کاری تازه انجام بده تا آن فکر از یادت برود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 31 اسفند: کارها همیشه آن طور که انتظار داری پیش نمی‌رود و گاه با موانع و سختی‌هایی مواجه می شوی اما تو توان غلبه بر این مشکلات را داری و به نظر می‌رسد امسال سال خوبی داشته باشی و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.