2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ

طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ

توجه داشته باشید سالاد پاستا یک غذای کامل است بنابراین در انتخاب های دیگرتان برای میز غذا باید این نکته را در نظر بگیرید.

دوات آنلاین-پاستا یک غذای ایتالیایی است که چند سالی است وارد برنامه غذایی روزانه ایرانیان هم شده‌ است. این غذا بسیار لذیذ به دلیل اینکه کالری زیادی دارد معمولا کم استفاده می‌شود اما می توان با استفاده از روغن کمتر کالری ان را کاهش داد و از آن لذت برد.

 

سالاد پاستا از جمله غذاهایی است که می‌‌توان با پاستا درست کرد و لذت برد. توجه داشته باشید سالاد پاستا یک غذای کامل است بنابراین در انتخاب های دیگرتان برای میز غذا باید این نکته را در نظر بگیرید.

 

مواد لازم

پاستا 

450 گرم سینه مرغ بی استخوان

دو پیمانه نخود فرنگی در پوسته

یک چهارم پیمانه سس سویا

دو قاشق غذاخوری سرکه برنج یا سرکه سفید

یک قاشق چایخوری روغن چیلی

پودر فلفل قرمز به میزان دلخواه

225 گرم نودل تخم مرغی چینی

یک قاشق غذاخوری روغن سرخ کردنی

دو حبه سیر رنده شده

یک عدد فلفل دلمه ای قرمز خلالی شده

دو عدد پیازچه

نصف قاشق غذا خوری بادام زمینی خرد شده

ابتدا نودل ها را در آب درحال جوش ریخته و طبق دستور پخت روی بسته آن را بپزید و آبکش کنید و نخود فرنگی را هم آبپز کنید و بگذارید آبش برود سپس در این فاصله سینه مرغ را خرد کرده و در تابه ای آن را سرخ کنید و سیر را رنده کرده و پیازچه را حلقه ای برش بزنید، فلفل دلمه ای را هم خرد کنید ، در تابه ای دیگر سیر رنده شده را تفت داده و فلفل دلمه ای ، پیازچه و نخود فرنگی را به تابه اضافه نموده و کمی تفت دهید.

 

نودل ، سبزیجات و مرغ سرخ شده را داخل ظرفی ریخته و با هم مخلوط نمایید حالا ظرفی را برداشته و سس را آماده کنید ، برای این کار سرکه ، روغن چیلی ، سس سویا و فلفل قرمز را با هم ترکیب کرده و روی سالاد بریزید.

 

سالاد را با بادام زمینی و برگ های گشنیز تزیین کرده و سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.