2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طرز تهیه سالاد نودل و نحوه سرو آن

طرز تهیه سالاد نودل و نحوه سرو آن

نودل را می‌توانید به صورت سالاد هم تهیه کنید. سالاد نودل یک میان‌وعده یا پیش‌غذای بسیار خاص و لذیذ است و می‌تواند هم انرژی مورد نیاز روزانه را برایتان تامین کند و هم رنگارنگی آن زیبایی خاصی به میز شما بدهد.

دوات آنلاین-نودل یک میان وعده فوری و خاص است که می‌توانید در مهمانی‌ها از آن استفاده کنید چراکه هم زیبا و لذیذ است و هم زمان کمی را از شما برای تهیه می‌گیرد. اما همین نودل را می‌توانید به صورت سالاد هم تهیه کنید.

 

سالاد نودل یک میان‌وعده یا پیش‌غذای بسیار خاص  و لذیذ است و می‌تواند هم انرژی مورد نیاز روزانه را برایتان تامین کند و هم رنگارنگی آن زیبایی خاصی به میز شما بدهد.

سالاد نودل را چطور درست می کنند

مواد لازم برای سالاد نودل

نودل : یک بسته ( با طعم مورد دلخواه)

هویج : یک عدد

کرفس خرد شده : یک پیمانه

لیمو ترش : یک عدد

گوجه فرنگی : یک عدد

گردو : 2 عدد

زیتون : 3 عدد

فلفل دلمه کوچک : یک عدد

 

فیلم: طرز تهیه سالاد کاردینال فرانسوی

 

روش درست کردن سالاد نودل

برای درست کردن سالاد نودل کافی است ابتدا نودل را در آب در حال جوش ریخته و با توجه به دستور پخت روی بسته آن را بپزید و آبکش نمایید و در این فاصله به سراغ سایر مواد رفته و آنها را خرد کنید.

 

برای درست کردن سس سالاد، لیمو ترش و روغن زیتون را به همراه مقداری نمک و فلفل مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا یکدست شود ، نودل پخته شده را در ظرفی ریخته و همه مواد را به آن اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید.

 

سس را روی سالاد بریزید و سرو نمایید.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.