2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 26 فروردین

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 26 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

با خودت مهربان‌تر باش. اینقدر خودت را سرزنش نکن. گاهی به خودت  بابت کارهایی که انجام می‌دهی جایزه بده. برای خودت وقت بگذار و کمی تفریح و استراحت کن. این طوری روحیه بهتری پیدا خواهی کرد و با انرژی بیشتری کار می‌کنی.

 

اردیبهشت

با تمام قوا و پرانرژی به سمت هدفی که تعیین کرده‌ای حرکت کن. تو به مقصد خواهی رسید البته در این مسیر فراز و فرودهایی را تجربه خواهی کرد اما مهم این است که در نهایت پیروز خواهی شد. کمی مقاومت خودت را بالا ببر.

 

خرداد

در برابر انتقادهایی که از تو می‌شود جبهه نگیر و در برابر تغییر مقاومت نکن. برخی رفتارهایت را باید اصلاح کنی. در برخی از نگرش‌هایت باید تغییر ایجاد کنی. حتی در مسایل ظاهری مانند دکوراسیون اتاق و خانه و ... هم به تغییر نیاز داری.

 

تیر

یک ساعت از روز را که سرت خلوت تر است تعیین کن و در آن ساعت به هیچ مشکل و سختی فکر نکن. فقط به فکر خودت باش. ریلکس و آسوده باش. بگذار مغزت فرصت استراحت داشته باشد. اجازه بده روان‌ات نفس راحتی بکشد. وگرنه استرس ضربه بزرگی به تو می‌زند.

 

مرداد

باید یاد بگیری اضطراب‌هایت را کنترل کنی. خیلی از این استرس‌ها بی‌دلیل هستند و به این دلیل به آن مبتلا می‌شوی که ذهن‌ات را به سمت مسایل منفی می‌بری و در گفت‌وگوهای درونی که با خودت داری روی نکات تاریک متمرکز می‌شوی. باید این عادت را ترک کنی.

 

شهریور

از اتفاقاتی که برایت می‌افتد هراسان نشو. سریع خودت را نباز. سعی کن قبل از این‌که روحیه‌ات را از دست بدهی به همه جوانب آن اتفاق خوب فکر کنی. قطعا نکات مثبتی را در آن خواهی دید. پس منتظر اتفاقات پیش‌بینی نشده باش و از حالا خودت را آماده کن.

 

مهر

شاید یک رابطه دوستانه جدید تاثیر زیادی در زندگی تو بگذارد. اگر این رابطه بر اساس اصول منطقی و عقلانی باشد طبیعتا موجب پیشرفت تو خواهد شد. این به خودت بستگی دارد که بتوانی رابطه مثبت و رابطه مضر را از هم تشخیص بدهی. پس خوب دقت کن.

 

آبان

خیلی کارها را با عجله و بدون دقت انجام می دهی و همین باعث می‌شود نتیجه لازم را نبینی و گاهی حتی ضرر کنی. پس به جای این‌که برای هر کاری سریع و بدون وقفه دست به عمل بزنی کمی تامل و تفکر کن. اگر آهسته‌تراما دقیق حرکت کنی خیلی بهتر از این است که با سرعت پیش بروی اما به خاطر نداشتن دقت از جاده منحرف شوی و مسیری را اشتباه بروی.

 

آذر

در برابر دیگران کمی خویشتن‌دار باش. ممکن است حرفی بشنوی که تو را به شدت خوشحال یا ناراحت کند. هیجانات را آنی بروز نده. نگذار همه از درون‌ات باخبر شوند. اسرار زندگی‌ات را هم به هر کسی نگو. ممکن است از آنها سوء استفاده کنند.

 

دی

در حساب و کتاب‌ها و کارهایی که می‌کنی فقط به سودهای زودگذر و آنی فکر نکن. خیلی از راه‌هایی که سریع تو را به سود می‌رسانند در درازمدت به ضررت تمام می‌شوند. پس برای تصمیم‌گیری عجله نکن. دست نگه دار و در این باره با افراد خبره مشورت کن.

 

بهمن

بزرگ‌ترین چیزی که به تو ضربه می‌زند اضطراب‌های بی‌دلیل است. تو برای امتحانات سخت آماده ای باید خودت را باور کنی. باید بتوانی بر استرس خودت غلبه کنی وگرنه استعداد و دانش و توانایی‌ات نمی‌تواند کمکی به تو بکند. خوب فکر کن. هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و آینده روشن است.

 

اسفند

در خرج کردن کمی دقت کن. ممکم است در این هفته با مشکل مالی مواجه شوی. اگر کمی حساب‌شده‌تر خرج کنی اتفاقی نخواهد افتاد. غیر از این همه چیز آرام و خوب پیش می رود. روزهای خوشی در پیش داری.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 26 فروردین: امسال یکی از حساس‌ترین سال‌ها برای تو است. مرتب در برابر آزمون‌های تازه قرار خواهی گرفت. چندین دوراهی در مسیرت هست و تو باید درست انتخاب کنی. توانایی‌های زیادی داری اما مغرور نشو و هر بار برای تصمیم‌گیری از اعضای خانواده خودت و افراد کارشناس و آگاه کمک بگیر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.