2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کلیدی‌ترین اصول برای خوش‌تیپی آقایان

کلیدی‌ترین اصول برای خوش‌تیپی آقایان

گاهی وقت‌ها که ما جورابی مناسب لباس‌مان پیدا نمی‌کنیم، به سراغ جورابی به رنگ سفید می‌رویم در حالی که اشتباه است.

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید مردی خوش تیپ باشید باید یکسری قواعد ساده را رعایت کنید. مهم‌ترین این قانون‌ها این است که از اشتباه‌هایی که در زیر آمده است دوری کنید:

 

قد آستین کت‌تان مناسب نیست

شاید هنگام انتخاب کت، به تنها چیزی که دقت می‌کنید، مدل یقه یا حتی تنگی و گشادی کت باشد اما یکی دیگر از چیزهایی که باید به آن توجه کنید، قد آستین‌های تان است. آستین کت باید به گونه‌ای باشد که بالای مچ دست‌تان قرار بگیرد طوری که یک سانت از آستین پیراهن‌تان مشخص باشد. حتی اگر کت مناسب‌تان را پیدا نکردید، باز هم می‌توانید از خیاط برای کوتاه کردن آستین‌تان کمک بگیرید.

 

جوراب طرح‌دار بپوشید!

گاهی وقت‌ها که ما جورابی مناسب لباس‌مان پیدا نمی‌کنیم، به سراغ جورابی به رنگ سفید می‌رویم در حالی که اشتباه است. جوراب سفید ممکن است با کفش کتانی و تیپ اسپورت شما جور در آید اما به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای کت و شلوارتان نخواهد بود. به جای آن جوراب‌هایی به رنگ مشکی کلاسیک یا قهوه‌ای به پا کنید. حتی اگر می‌خواهید به ظاهرتان کمی تنوع دهید، جوراب‌های رنگی و طرح‌دار بهتر از جوراب سفید خواهد بود.

 

شلوارتان خیلی بلند است

یکی دیگر از چیزهایی که باید در ظاهرتان بدان توجه کنید، قد شلوارتان است. اگر قد شلوارتان بلندتر از پاهای تان باشد، قد شما کوتاه‌تر و استایل‌تان شلخته به نظر خواهد رسید. پیشنهاد ما این است که شلواری انتخاب کنید که درست روی کفش تان قرار گیرد. لازم نیست شلواری که می‌خرید حتما اندازه پاهای تان باشد، شما می‌توانید به کمک یک خیاط آن را به اندازه دلخواه‌تان کوتاه کنید.

 

پیراهن بزرگتر  از اندازه تان می‌پوشید

پیراهنی که شما به تن می کنید باید فیت تن‌تان باشد. پوشیدن پیراهن گشاد شما را چاق‌تر نشان می دهد. در واقع پیراهن اندازه تن‌تان نباید در قسمت یقه بیش از 2 انگشت فضای خالی داشته باشد. بنابراین اگر شانه لباس‌تان افتاده به نظر آید یا این‌که پیراهن‌تان در قسمت کمر از شلوار بیرون بزند، بدانید که باید لباسی با اندازه کوچک‌تر بخرید.

 

دکمه‌های پیراهن‌تان را باز می‌گذارید

باز گذاشتن بیش از یک دکمه پیراهن که آن هم روی یقه است، نه تنها شما را جذاب‌تر نمی‌کند، بلکه بیش از باقی لباس‌های تان به چشم آمده و توی ذوق می زند. بنابراین تمام زحمات تان را با باز کردن یک دکمه پیراهن هدر ندهید.

 

تمام دکمه‌های کت‌تان را می‌بندید

درست است که روی کت شما دکمه‌های زیادی قرار گرفته، اما این بدان معنی نیست که باید تمام آن‌ها را ببندید. در این مواقع، دکمه آخر لباس‌تان را باز بگذارید تا بتوانید به راحتی دست و بدن‌تان را تکان دهید. نه تنها برای شما بلکه برای ما هم این سوال به وجود آمده که اصلا چرا دکمه‌ای را که هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود روی کت قرار می‌دهند؟! شاید بهتر است که برخی از سوال‌ها بی جواب بماند!

 

یقه پیراهن‌تان برگشته است

هنگام پوشیدن پیراهن به یقه آن دقت کنید. یقه لباس‌تان باید صاف باشد به طوری که انتهای آن به کت‌تان برسد. حتما شما هم می‌دانید که داخل یقه پیراهن، فلز باریکی قرار گرفته که موجب می‌شود یقه لباس شما به حالت صاف بایستد. بنابراین اگر احساس کردید که کمی کج یا حالت دار شده، به کمک تغییر فرم فلز، آن را در جای درست قرار دهید. شستن بیش از حد لباس، می‌تواند یکی از دلایل کج شدن یقه پیراهن باشد، از این رو بهتر است که آن را در ماشین لباس‌شویی نیندازید و خودتان در صورت نیاز آن را با دست بشویید.

 

زیرپوش‌تان دیده می‌شود

همان‌طور که از نامش پیداست، لباس زیر نباید مشخص باشد. اگر شما دکمه‌های پیراهن‌تان را باز گذاشته‌اید یا حتی پیراهنی با یقه v به تن کرده‌اید، حواس‌تان باشد که زیرپوش‌تان مشخص نشود. در این صورت کل استایل‌تان را زیر سوال می برید.

 

منبع:  برترین‌ها

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.