2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل الناز حبیبی به بهانه بازی در نقش شادی در سریال دلدار

بیوگرافی کامل الناز حبیبی به بهانه بازی در نقش شادی در سریال دلدار

الناز حبیبی شش خواهر و برادر دارد که همگی در سوئد زندگی می‌کنند و تنها عضو خانواده ساکن ایران الناز است. الناز حبیبی آخرین فرزند خانواده‌است و به خواهربزرگتر از خودش آی‌سودا وابستگی شدیدی دارد.

دوات آنلاین-الناز حبیبی که در سریال دلدار در نقش شادی بازی کرده، متولد ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

 

الناز حبیبی در کودکی تئاتر بازی می‌کرد و در بزرگسالی هم همین رشته را دنبال کرد. او از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد و تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد.

 

او شش خواهر و برادر دارد که همگی در سوئد زندگی می‌کنند و تنها عضو خانواده ساکن ایران الناز است. الناز حبیبی آخرین فرزند خانواده‌است و به خواهربزرگتر از خودش آی‌سودا وابستگی شدیدی دارد.

 

الناز حبیبی در آغاز جوانی مادرش را از دست داد و فقدان مادر چنان اثری روی او گذاشت که تا چندین سال زندگی تحصیلی و هنری او را تحت تاثیر قرار داد. او می‌گوید: ما شش خواهر و برادر هستیم و من فرزند ته‌تغاری مادرم بودم و ایشان خیلی مرا دوست داشتند و برایم آرزوهای بزرگی داشتند. مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت ایشان آنقدر برای من سنگین بود که چهار سال نه درس خواندم، نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم. مادرم همیشه پشت صحنه کارهایم می‌آمدند و قربان صدقه‌ام می‌رفتند. با هر کاری که پخش می‌شود می‌گویم کاش مادرم بودند و این لحظه را می‌دیدند و شادی‌ام را با ایشان شریک می‌شدم.

الناز حبیبی در سال 92 با مهدی صاحب‌الزمانی ازدواج کرد. به گفته خودش این ازدواج کاملا سنتی انجام گرفت او می‌گوید: خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت، ما از نظر اخلاقی به شدت به هم شبیه هستیم و این شباهت به ما کمک می کند تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم، از طرفی ما سعی کردیم نسبت به یکدیگر با گذشت و منعطف باشیم، این موضوع به ما کمک کرد تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم.

 

باوجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم.

همسر الناز حبیبی به خاطر موقعیت کاری‌اش در خارج از کشور زندگی می‌کند و زمانی که الناز بیکار باشد در کنار همسرش است. او می‌گوید: من و همسرم اوقات بی‌کاریمان را با هم می‌گذارنیم هرچند این وضعیت سخت است اما به هر حال هر دو قبول کردیم که به شغل هم احترام بگذاریم و دوری را تحمل کنیم.

 

من زندگی خارج از کشور را دوست ندارم با اینکه سالها پیش می توانستم مهاجرت کنم و به سوئد بروم اما این کار را نکردم. گاهی برادرم به شوخی می‌گوید آخر تو را در گونی می‌اندازم و به سوئد می‌برم. شاید باورش سخت باشد اما من تا به حال به سوئد نرفته‌ام و بیشتر خانواده‌ام به ایران آمده اند.

 

الناز حبیبی در فیلم‌هایی چون ژن خوک (۱۳۹۷)دشمن زن (۱۳۹۶)خجالت نکش (۱۳۹۶)ماه گرفتگی (۱۳۹۵)زاپاس (۱۳۹۴) ناخواسته (۱۳۹۲)پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸) دردسر (۱۳۸۶) بازی کرده‌است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.