2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل زن خیانتکار در خیابان

قتل زن خیانتکار در خیابان

این مرد بعد از اینکه همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند از عابرانی که شاهد این صحنه بودند خواست که ماموران را خبر کنند وخودش هم در محل ماند تا بازداشت شود.

دوات آنلاین-زن ثروتمند که عاشق پسرجوانی شده‌ بود وقتی به شوهرش گفت که درخواست طلاق غیابی کرده‌ است با ضربات چاقوی این مرد به قتل رسید.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد بعد از اینکه همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند از عابرانی که شاهد این  صحنه بودند خواست که ماموران را خبر کنند وخودش هم در محل ماند تا بازداشت شود. این متهم هفته گذشته در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

 

دو سال قبل ماموران پلیس با خبرشدند مردی در پارک همسر میانسال خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌است و ضارب هم در محل حضور دارد.

 

با حضور پلیس در محل جسد زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و مرد نیز بازداشت شد. متهم بدون هیچ مقاومتی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت که در یک لحظه عصبانیت کنترل خود را از دست داد و اصلا قصدش این نبود که همسرش را بابکشد اما تنش‌هایی که چندین ماه بود بین آنها ادامه داشت وضعیت را برای او طوری کرد که نتوانست خود را کنترل کند و همسرش را به قتل رساند.

 

متهم که صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرده‌ب ود گفت: همسرم را سوار ماشینم کردم و به پارک بردم تا با هم صحبت کنیم. مدتی بود با هم اختلاف داشتیم به او گفتم آپارتمانهایی که به نام‌ات است را به نام بچه‌ها بکن. واقعیت این است که آپارتمانها مال من هم بود چون ما شراکتی زمین را ساخته‌ بودیم اما من همه آن را به نام زنم کرده‌ بودم.  زنم پیشنهاد مرا قبول نکرد من می‌دانستم دلیل طفره رفتنش چیست.

 

متهم در ادامه گفت: آپارتمانی که می گفتم به نام بچه‌ها کند در واقع متعلق به خودم بود. بزرگترین اشتباه من نیز در زندگی این بود که خانه‌ام را به نام همسرم کردم. سال ۷۲ بود که در غرب تهران خانه‌ای450 متری را به نام همسرم زدم و بعد هم مشارکتی آن خانه را ساختیم. هفت واحد به همسرم رسید و از طرفی مقداری هم ارثیه از پدر همسرم به او رسید و وضع مالی‌اش خوب شد. او از هفت آپارتمان ماهی ۱۲ میلیون تومان اجاره می‌گرفت.

 

از آن به بعد دیگر زندگی ما دگرگون شد.  از مدتی پیش به او مشكوك شده بودم تا این‌که فهميدم او با پسر 25‌ساله شهرستاني ارتباط دارد. حتي براي او خودرو هم خريده بود. فرزندانم در جريان ماجرا بودند و خانواده او هم خبر داشتند.

 

پسر شهرستاني به زنم پيشنهاد داده بود تعدادي از واحد‌هاي مسكوني را بفروشد و با هم ساختمان‌سازي كنند. همسرم مدعي بود كه فقط براي خريد و فروش زمين و خانه با او در ارتباط است. درحالیکه این واقعیت نداشت به همسرم گفتم من به تو اعتماد کردم و دارایی‌ام را به نامت کردم تو نباید چنین کاری بکنی آن آپارتمانها متعلق به من هم هست و نباید سرخود بفروشی و من اجازه نمی‌دهم. اگر نمی‌خواهی آپارتمان ها به نام من بکنی باید آنها را به نام بچه‌ها بکنی اما زنم قبول نمی‌کرد. گفتم طلاقت می‌دهم تا اگر می‌خواهی با آن پسرباشی. زنم وقتی این را شنید یکباره به من گفت خودش درخواست طلاق غیابی کرده‌ است. همین من را خیلی ناراحت کرد.چنان عصبانی شدم که کنترل خودم را از دست دادم و همین شد که مرتکب قتل همسرم شدم.

 

بعد از این اعترافات و صدور کیفرخواست با توجه به اینکه فرزندان مقتول اعلام کردند هیچ شکایتی ندارند و به طور کامل گذشت می‌کنند رسیدگی به پرونده با صدور کیفرخواست به لحاظ جنبه عمومی جرم ادامه یافت.

 

متهم در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. وی که دیگر قصد صحبت کردن از انگیزه اش برای ارتکاب به جنایت را نداشت در دادگاه گفت حرف‌هایش در دادسرا را قبول دارد و توضیح دیگری ندارد.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.