2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار

بیوگرافی کامل محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار

غفاری کارنامه پرباری دارد اما یکی از درخشان‌ترین کارهایش را در فیلم آباجان ارائه کرد.

دوات آنلاین-محمدرضا غفاری که در سریال دلدار نقش آرش را بازی کرده است متولد 1364 است. غفاری تحصیل کرده رشته گرافیک است و بعد از پایان دوران دانشگاه با شرکت در کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه فن بازیگری را آموخت و از سال 84 وارد دنیای بازیگری شد.

 

در واقع باید غفاری را از کشفیات پوران درخشنده بدانیم. چرا که او با فیلم رویای خیس ساخته پروان درخشنده وارد عرضه بازیگری شد. او سپس در فیلم ستاره های سوخته ساخته سیروس الوند بازی کرد و بلافاصه هم در سریال آشپزباشی بازی کرد.

 

غفاری کارنامه پرباری دارد اما یکی از درخشان‌ترین کارهایش را در فیلم آباجان ارائه کرد. 

 

محمدرضا غفاری با مادرش زندگی می‌کند. او ازدواج نکرده‌ و به گفته خودش گزیده‌کار است چون از سوی مادرش حمایت می‌شود. او با حضور در برنامه خندوانه گفته‌بود: مادرم از من حمایت می‌کند و همیشه به من تاکید دارد به خاطر پول کار نکنم و هر نقشی را قبول نکنم.

محمدرضا غفاری بسیار اهل سفرکردن است و بیشتر کشورهای دنیا را هم دیده‌ است. او  یک خواهر کوچکتر از خودش دارد که رابطه بسیار خوبی با او دارد.

 

او گفته‌است: ازدواج چیزی است که واقعا باید پیش بیاید نمی‌توان گفت که در یک سنی باید ازدواج کنم و حتما هم باید این کار را بکنم. ازدواج یک رابطه عاطفی قوی می‌خواهد وحتما باید این رابطه عاطفی ایجاد شود.

محمدرضا غفاری علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می‌کند و یکی از مشهورترین کارهایش تیتراژ برنامه ماه عسل است.

 

محمدرضا غفاری علاوه بر هنرپیشگی وخوانندگی، نقاشی هم می‌کند او زمانی که پروژه‌ای را در تلویزیون یا سینما نداشته‌ باشد نقاشی می‌کشد و قصد دارد گالری هم افتتاح کند. او گفته‌ است احتمالا یک نمایشگاه نقاشی برگزار خواهد. کرد.

محمدرضا غفاری می‌گوید: من هیچ وقت به کارگردانی فکر نکردم و تصور هم نمی‌کنم بخواهم کارگردان شوم. از وضعیتی که حالا دارم راضی هستم و به همین راه می‌خواهم ادامه دهم. به ازدواج هم فعلا فکر نمی‌کنم و کسی هم در زندگی‌ام نیست من با مادرم زندگی می‌کنم و خواهرم را دارم و با آنها زندگی خوبی دارم. خواهرزاده‌هایم را دوست دارم و لحظه‌های خوبی را با آنها می‌گذارنم. من سعی کردم نیاز مالی باعث نشود که مجبور شوم هرکاری را قبول کنم.

او درباره دوستانش در سینما می گوید: من آدم کم معاشرتی هستم اما  هومن سیدی، ساره بیات و مهرداد صدیقیان از دوستان بسیار نزدیک من هستند. ما هم دوره بودیم و دوستی خوبی هم داریم. 

 

غفاری ادامه می دهد: ادبیات و موسیقی بسیار برای من جذاب هستند و از علاقه‌مندی‌هایم محسوب می‌شوند و آن راپیگیری می‌کنم.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/03/07
بازیگر خوشتیب وخوب

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.