2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل راننده تاکسی در دعوا بر سر سوار کردن مسافر

قتل راننده تاکسی در دعوا بر سر سوار کردن مسافر

راننده مسافربر که متهم است در جدال بر سر سوار کردن سه مسافر، راننده تاکسی را به قتل رسانده است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

دوات آنلاین-راننده مسافربر که متهم است در جدال بر سر سوار کردن سه مسافر، راننده تاکسی را به قتل رسانده است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 

به گزارش جوان آموزش برای کسب مهار خشم و چگونگی رفتار مقابل افراد خشمگین از مهارت هایی است که نداشتن آن هر لحظه ممکن است انسان را در آستانه حادثه ای خونین قرار دهد، بررسی پرونده هایی که مدام به علت نداشتن این مهارت مهم در کلانتری ها تشکیل می شود حکایت از ضرورت توجه ساختارهای فرهنگی به این مهم دارد.

 

در تازه ترین حادثه مرد خشمگینی راننده تاکسی را به خاطر سوار کردن مسافر در درگیری وحشتناکی مقابل چشمان رهگذران و دیگر راننده های تاکسی به کام مرگ کشاند.

 

ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه قاضی رضوانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از قتل مرد میانسالی در حوالی سه راه آذری در جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

 

تیم جنایی در ایستگاه تاکسی که در ضلع شمال غربی سه راه آذری واقع است با جسد خونین مرد ۵۰ساله ای به نام حبیب روبه رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

 

نخستین بررسی ها حکایت از این داشت مقتول که از راننده های خطی این ایستگاه است لحظاتی قبل با راننده خودروی عبوری به خاطر سوار کردن مسافر درگیری مرگباری را رقم زده است.

 

همچنین مشخص شد در این درگیری راننده عبوری با چاقو مرد میانسال را هدف قرار داده و از محل گریخته است.

 

یکی از شاهدان عینی گفت: حبیب چندین سال است که در این خط کار می کند و یکی از همکاران ما بود لحظاتی قبل مردی با خودرواش برای سوار کردن مسافر به ایستگاه آمد. نوبت حبیب بود که مسافر سوار کند اما راننده غریبه قصد داشت مسافران حبیب را سوار کنند که همین موضوع باعث مشاجره آنها شد. وقتی درگیری آنها بالا گرفت ناگهان آن مرد چاقویی از خودرواش برداشت و به حبیب حمله کرد. او چند ضربه به همکار مازد و وقتی حبیب غرق در خون نقش بر زمین شد به سرعت سوار خودرواش شد و از محل فرار کرد.

 

همزمان با ادامه تحقیقات جسد برای انجام آزمایش های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد، مأموران به دستور قاضی رضوانی در تلاشند تا قاتل فراری ناشناس را شناسایی و دستگیر کنند تا زوایای پنهان حادثه بر ملا شود.

 

حرف های شاهدان عینی

محل حادثه ایستگاه تاکسی چند خط بیرون شهری در ضلع شمال غربی سه راه آذری در نزدیکی خیابان جرجانی و در ۵۰۰ متری دادسرای امور جنایی تهران است. هنوز لکه های خون مقتول روی زمین و ستون آهنی ایستگاه سرپوشیده تاکسی ها به چشم می خورد همکاران مقتول همگی در غم از دست دادن حبيب عزاداراند و هول و هراس هنوز در چشم برخی از آنها که از نزدیک شاهد حادثه مرگبار بوده اند دیده میشود.

 

به سراغ تعدادی از آنها رفتم تا در باره حادثه با هم حرف بزنیم اما آنها سکوت کردند و از حادثه دیروز در شوک بودند و به قول بعضی از آنها حرفی برای گفتن نداشتند جز ابراز همدردی با خانواده همکارشان، در نهایت یکی از راننده تاکسی ها شروع به صحبت کرد و ماجرا را اینگونه توضیح داد.: ساعت حدود4 بعد از ظهر بود. نوبت حبیب بود که مسافران شهر قدس را سوار کند، چند مسافر سوار شده بودند و حبیب منتظر چند مسافر دیگر بود تا

ظرفیت خودرواش تکمیل شود و به طرف مقصد به راه افتد. در همین لحظه مردی با خودرواش در نزدیکی ایستگاه توقف کرد او مسافران اسلامشهر را سوار کرد که حبیب به او اعتراض کرد و این آغاز درگیری لفظی آنها بود که دقایقی بعد به درگیری خونین رسید. مرد خشمگین با چاقو ضربه ای به حبیب زد و حبیب هم از ترس فرار کرد که قاتل او را تعقیب کرد و چند متر آنطرفتر او را گرفت قاتل بی رحم با چاقو چند ضربه دیگر به حبیب زد که همین ضربات همکار ما را به کام مرگ کشاند. حبیب به ستون آهنی ایستگاه تکیه زد و خون از بدنش جاری شد و فوت کرد. در حالی که همه شوکه شده بودیم قاتل سوار خودرواش شد و از محل گریخت. ما دنبالش کردیم اما او فرار کرد و حتی در این تعقیب و گریز با خودرویی هم تصادف کرد و در نهایت از محل گریخت.

 

پکی دیگر از شاهدان گفت: قاتل مرد ناشناسی است که به گفته بعضی ها خانه و زندگی ندارد. او گاهی برای سوار کردن مسافر به ایستگاه می آمد، اما کسی او را نمی شناسد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.