2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روازنه و فال تولد سه شنبه 20 فروردین

فال روازنه و فال تولد سه شنبه 20 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

زندگی هیچ کس بدون چالش و مشکل نیست. پس به جای این‌که غصه بخوری یا عصبانی بشوی بنشین و فکر کن ببین چه عامل یا عواملی در تمام مشکلات تو مشترک است. این طوری ریشه اصلی مشکلاتت را پیدا می‌کنی و می‌توانی آن را از بین ببری. شاید ریشه مشکلات تو یک شخص خاص باشد.

 

اردیبهشت

مشکلات به خودی خود حل نمی‌شود بلکه باید خودت آستین بالا بزنی و آنها یک به یک حل کنی. انداختن تقصیر گردن دیگران دردی از تو دوا نمی‌کند. در نهایت هیچ کس به جای تو زندگی نمی‌کند و خودت باید به فکر مشکلات خودت باشی.

 

خرداد

روزهای خوبی در پیش داری. پرانرژی و شاد باش. یادت باشد اگر تمام اتفاقات خوب دنیا هم اگر یکجا برایت رخ بدهد تا خودت برای شاد بودن‌ات تلاش نکنی فایده‌ای نخواهد داشت. شاد بودن یک انتخاب است.

 

تیر

افکار منفی را از سرت بیرون کن. هر وقت دیدی فکری مضر به ذهن‌ات رسیده است سریع حواس خودت را به چیز دیگری پرت کن. سعی کن همیشه به روزها و اتفاقات خوب فکر کنی. روزهای خوبی در پیش داری.

 

مرداد

باید حواس‌ات به زندگی‌ات باشد. باید روابط خودت را با دیگران خیلی تنظیم شده و در چارچوب‌های منطقی پیش ببری. از کارهایی که ممکن است لذت لحظه‌ای برایت داشته اما در نهایت مضر باشد دوری کن و از اعتماد بیجا به دیگران بپرهیز.

 

شهریور

مراقب باش به افراد نامناسب اعتماد نکنی. این اعتماد در دراز مدت به زیان تو تمام می‌شود. به سلامتی‌ات فکر کن. باید مراقب تغذیه‌ات باشی. از نظر مالی هم خیلی حساب شده و دقیق خرج کن و از خریدهای بی‌مورد پرهیز کن.

 

مهر

خونسردی‌ات را در هر شرایطی حفظ کن. ممکن است موقعیتی پیش بیاید که باعث عصبانیت تو شود. بهتر است وقتی عصبانی هستی تصمیمی نگیری یا حرفی نزنی. سریع موقعیت مورد نظر را ترک کن و با چند دقیقه پیاده روی و چند تنفس عمیق خودت را به آرامش برسان. بعد درباره آن موضوع دقیق فکر کن و تصمیم بگیر.

 

آبان

تصمیم‌های امروز تو نقش تعیین‌کننده ای در کیفیت زندگی آینده‌ات دارد. پس قبل از این‌که دست به کاری بزنی درباره عواقب و اثرات درازمدت آن تصمیم خوب فکر کن. حواس‌ات باشد کاری نکنی که به دیگران به ویژه اعضای خانواده ات صدمه‌ای وارد شود.

 

آذر

بودن در کنار خانواده برای تو نعمتی بزرگ است و باعث شادی و خوشحالی‌ات می‌شود. پس قدر این نعمت را بدان و سعی کن با انجام کارهای مختلف هر چند کوچک آنها را هم شاد کنی و از مصاحبت با هم لذت ببرید.

 

دی

باید کمی بیشتر به ظاهر خودت برسی. مرتب و منظم‌تر باش و سعی کن شیک‌تر بگردی. شیک بودن به معنی پوشیدن لباس‌های گران نیست بلکه باید یاد بگیری لباس‌هایت را درست انتخاب و ست کنی. ظاهر تو تاثیر زیادی در قضاوت دیگران خواهد داشت.

 

بهمن

حالا که این هوش و استعداد زیاد را داری باید از آن بهره ببری. اشکال تو در این است که به اندازه کافی تلاش نمی‌کنی یا این‌که تلاش‌هایت بی‌هدف است و در راستای برنامه‌ای که داری نیست. با کمی پشتکار می‌توانی به پیشرفت زیادی برسی.

 

اسفند

نباید خودت را آنقدر درگیر کار و مسائل مالی کنی که زندگی کردن را از یاد ببری. زندگی چیزی فراتر از پول درآوردن و کاری کردن است. مراقبت از خانواده، تفریح، لذت بردن از ساعات خوش و ... باید شرایط همه اینها را برای خودت فراهم کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 20 فروردین: سال پرکاری در انتظارت است. باید برای انجام دادن کارها و منظم کردن زندگی‌ات برنامه دقیق داشته باشی تا انرژی‌ات را بی‌دلیل هدر ندهی. با افراد تازه‌ای آشنا خواهی شد که همه آنها قابل اعتماد نیستند. پس حواس‌ات در این زمینه خیلی جمع باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.