2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد شنبه 17 فروردین

فال روزانه و فال تولد شنبه 17 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

روز و هفته خوبی در پیش داری. شاید کمی کارهایت کند پیش برود اما تحمل کن و حوصله به خرج بده. سعی کن ساعتی از روز را برای خود بگذاری و کارهای مورد علاقه‌ات را انجام بدهی.

 

اردیبهشت

احساس می‌کنی به خیلی از چیزهای مورد علاقه‌ات نرسیده‌ای. درست است اما غصه نخور. یکسری از خواسته‌هایت اصلا شدنی و ممکن نیست و بسیار دور از دسترس تو است اما خواسته‌های منطقی‌ات را به زودی به دست خواهی آورد. البته به شرط این‌که برای رسیدن به آنها تلاش کنی.

 

خرداد

تلاش و کوشش یکی از شرط‌های مهم موفقیت است اما تلاش بی‌برنامه نتیجه ای جز خستگی ندارد و آخر هم بدون این‌که به نتیجه‌ای برسی می‌بینی تمام مدت  دور خودت چرخیده‌ای. تو بیش از هر چیز به برنامه‌ریزی دقیق نیاز داری.

 

تیر

یکی از مشکلات تو این است که برنامه‌هایت را فراموش می‌کنی. همیشه به خودت قول می‌دهی کاری را انجام بدهی اما بعد از مدتی آن را رها می‌کنی به همین دلیل هم به نتیجه مطلوب نمی‌رسی. باید یاد بگیری به برنامه‌ریزی و هدف‌هایی که برای خودت تعیین کرده‌ای پایبند باشی.

 

مرداد

در هر حالت و شرایطی از پایبندی به اصول اخلاقی غافل نشو. مطمئن باش خارج شدن از راه اخلاق هر چقدر هم کوچک باشد عوارض تلخ و بدی برای تو خواهد داشت. تو شخص محترم و آبرویی هستی در برابر برخی وسوسه‌ها مراقبت کن.

 

شهریور

دل آدم خیلی چیزها می‌خواهد اما باید بلد باشی بر وسوسه‌ات غلبه کنی. خیلی خودت را اسیر خواسته‌های نامعقول خودت نکن و دنبال هوا و هوس نرو که این راه آخر و عاقبتی ندارد.

 

مهر

همه چیز برای لذت بردن از زندگی مهیا است. قدر نعمت‌هایی را که داری بدان و خیلی از خودت مراقبت کن. یادت نرود به خانواده‌ات بیشتر بها بدهی و برای آنها وقت بیشتری بگذاری. روزهای خوبی در پیش داری.

 

آبان

درست است که داشته‌ها و نداشته‌های هر فردی در روحیه او تاثیر دارد اما مهم‌تر از ان این است که یاد بگیری از داشته‌های خودت هر چند کوچک و اندک لذت ببری و نهایت استفاده را از آنها بکنی. این شعار نیست. یک واقعیت برای داشتن زندگی خوب است. باید این توصیه را جدی بگیری.

 

آذر

به هر حرف و توصیه‌ای گوش نکن. خیلی از کسانی که موضوعی را با تو مطرح می‌کنند متخصص آن موضوع نیستند و تجربه و دانش کافی ندارند. پس زودباور نباش و اختیار خودت را در دست افراد ناآگاه قرار نده. همیشه برای مشورت از افراد خبره کمک بگیر.

 

دی

اگر می‌خواهی راهی تازه را امتحان کنی و به هدفی جدید برسی حتما و حتما با افراد آگاه صلاح و مشورت کن. حتی اگر همه چیز را خوب بررسی کرده باشی باز هم ممکن است موضوعاتی کوچک اما تعیین کننده از قلم افتاده باشند. ادم‌های بادانش در این زمینه می‌توانند به تو خیلی کمک کنند.

 

بهمن

در هر شرایطی خونسرد باش و با دیگر خوب برخورد کن. اجازه نده خشم و عصبانیت لحظه‌ای بر تو غلبه کند و کاری بکنی یا حرفی بزنی که بعدها پشیمان شوی. ممکن است در موقعیت پیچیده قرار بگیری. خودت را نباز و اوضاع را با درایت مدیریت کن. در نهایت همه چیز به نفع تو خواهد بود.

 

اسفند

قبل از انجام هر کاری سود و زیان‌های احتمالی آن را در نظر بگیر و به این بیندیش که آیا الان واقعا در موقعیتی هستی که چنین ریسکی بکنی؟ به نظر می‌رسد قبل از ریسک کردن باید به وضعیت فعلی‌ات ثبات بیشتری بدهی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 17 فروردین: سال پیش رو برایتن بسیار پر فراز و نشیب خواهد بود و روزهایی شاد و روزهایی مغموم خواهی بود اما اگر بتوانی در هر شرایطی امیدت را حفظ کنی و دست از تلاش برنداری به موفقیت‌های بسیار زیادی می‌رسی. موضوع سلامتی‌ات را هم جدی بگیر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.