2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل‌مادر توسط دختربرای3دانگ خانه

قتل‌مادر توسط دختربرای3دانگ خانه

به نظر مي رسيد كه فرزانه به دلایلی تعادلش را از دست داده و با سقوط از پله ها به كام مرگ رفته است. اما آثار كبودي روي بدن زن ميانسال و شكستگي جمجمه اش تیم تحقیق را به ماجرای مرگ وی مشکوک کرد.

دوات آنلاین-اختلاف مادر و دختر بر سر مالکیت سه دانگ خانه باقتل پایان یافت.

 

ساعت ١٢ شب سه‌شنبه ٦ فروردين دختر جواني هراسان باآتش‌نشاني تماس گرفت و گفت که براي خريد از خانه خارج شده بودم  و مادرم در خانه تنها بود. وقتی  به خانه برگشتم هر چه زنگ زدم مادرم در را باز نكرد. چون قفل در آپارتمان خراب است نمی‌توانم با کلیدم در را باز کنم. همسایه هایمان هم مسافرت هستند و کسی نیست در را برایم باز کند . مطمئنم مادرم  از خانه بیرون نرفته چون قبلش به من خبر می‌داد.

 

بدنبال اعلام اين خبر، ماموران آتش‌نشاني به خانه مورد نظر رفتند و پس از هماهنگي‌هاي لازم در ورودي ساختمان چهار طبقه واقع در يكي از خيابان‌هاي محله خاني‌آباد نو را باز كردند.  با ورود ماموران آتش نشاني آنها با جسد فرزانه  ٤٥ ساله در پاگرد بین طبقه دوم و سوم مواجه شدند. بدنبال پيدا شدن جسد زن ميانسال بلافاصله ماموران كلانتري ١٥٢خاني آباد نو، موضوع را به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام كردند. 

 

دقایقی بعد هم  بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران به همراه تيم تحقيق راهي محل حادثه شدند. در بررسي هاي اوليه به نظر مي رسيد كه فرزانه به دلایلی تعادلش را از دست داده و با سقوط از پله ها به كام مرگ رفته است. اما آثار كبودي روي بدن زن ميانسال و شكستگي جمجمه اش تیم تحقیق را به ماجرای مرگ وی مشکوک کرد.  طبق نظر متخصصان پزشكي قانوني اين شكستگي و كبودي‌ها بواسطه سقوط از پله‌ها نبوده؛ بلکه به خاطر درگيري بوده است. از سويي در تحقيقات ميداني از ساكنان خانه‌هاي مجاور آنها مدعي شدند كه حدود  ساعت ٩ همان شب صداي درگيري و مشاجره دختر جوان به نام شهلا با مادرش به گوش رسيده است.

 

انگيزه اي براي قتل

این درحالي بود كه تيم جنايي در ادامه تحقيقات دريافتند، فرزانه از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و از یکدیگر جدا زندگی می‌کردند اما طلاق نگرفته بودند. همچنین مشخص شد شهلا که دانشجوی رشته حقوق بود و بنا به دلایلی از ادامه تحصیل انصراف داده بود  با مادرش زندگی می‌کرد اما از مدتی قبل با مادرش بر سر سه دانگ از خانه‌شان  اختلاف داشته‌اند. بنا بر اظهارات آشنایان این زن به پلیس، شهلا به مادرش گفته بود که  باید سه دانگ از خانه را به نام او کند . در ادامه بررسی‌ها متخصصان پزشكي قانوني زمان مرگ فرزانه را ساعت ٩ شب و درست زماني كه صداي مشاجره و درگيري مادر و دختر به گوش مي رسيد اعلام كردند. از سويي آثار درگيري روی بدن شهلا نيز به چشم مي‌خورد. در بازرسي از خانه نیز آثار خون روي وسایل به چشم می‌خورد.

 

بدین ترتیب این فرضیه مطرح شد كه دختر جوان پس از هل دادن مادرش و اصابت سر وی با کمد  خانه را ترك كرده است . فرزانه نيز خودش را به راه پله‌ها كشانده تا از همسایه ها كمك بخواهد؛ اما به خاطر شدت خونريزي جان خود را از دست داده است.  ازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و بازداشت دختر جوان به عنوان مظنون به قتل را صادر كرد.

 

منبع: ایران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.