2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 10 فروردین

فال روزانه و فال تولد شنبه 10 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

چه روز خوبی. همه چیز برای لذت بردن مهیا است. پر از امید و انرژی باش. همه چیز به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت. در دیدار با دوستان و آشنایان خوش رو باش و از مصاحبت با آنها لذت ببر.

 

اردیبهشت

مراقب باش در دیدار با دوستان و آشنایان حرفی نزنی که موجب رنجش شود. اگر هم از حرف دیگران رنجیده شدی موضوع را جدی نگیر و سعی کن فراموش کنی. روزهای خوبی در پیش داری بی‌دلیل اوقات خودت را تلخ نکن.

 

خرداد

روزهای شیرینی در انتظارت است اما خودت هم باید تلاش کنی تا همه چیز خوب پیش برود. با بهانه‌جویی‌های بی‌دلیل شیرینی این ایام را از بین نبر و خودت را در دام اوقات تلخی نینداز.

 

تیر

شاد بودن یک انتخاب است که خودت باید آن را انتخاب کنی و برای رسیدن به آن بکوشی. ناراحت و مغموم بودن خیلی ساده است. می‌توانی به راحتی خودت را در افکار منفی غرق کنی اما چه نتیجه‌ای خواهی گرفت؟ سعی کن سختی‌ها و تلخی‌ها را فراموش کنی و روزهای خوبی برای خودت بسازی.

 

مرداد

یک سال کامل پیش رویت قرار دارد. روزهایی که می‌توانی آنها را با امید و انرژی سپری کنی و گام به گام به سمت موفقیت بروی اما تو استعداد زیادی در ناامید شدن و فرورفتن در افکار منفی داری. از همین حالا سعی کن افکار آزاردهنده را از خودت برانی و منفی بافی نکنی. با انرژی مثبت پیش برو و اطمینان داشته باش به موفقیت می‌رسی.

 

شهریور

با موفقیت فاصله زیادی داری البته این فقط ظاهر ماجرا است اما در واقع تو می‌توانی آن را به دست بیاوری. به شرط این‌که با پشتکار پیش بروی و از سختی‌ها نترسی. تو فردی با هوش و استعداد زیاد هستی. اگر چیزی را بخواهی حتما به دست خواهی آورد.

 

مهر

برای به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهی باید بجنگی. هیچ چیز ساده و آسان به دست نمی‌آید. پس خودت را برای روزهای پرتلاش و پر افت و خیز آماده کن. در این مسیر اگر به هدف خودت باور داشته باشی می‌توانی موانع را از سر راه برداری و موفق شوی.

 

آبان

در روزهای گذشته از دست فرد یا افرادی دلخور شده‌ای. بهتر است فراموش کنی. آنها منظور بدی نداشتند و کارها و حرف‌هایشان بیشتر از سر بی‌اطلاعی بوده. بی‌دلیل حرص نخور. با حرص خوردن به جایی نخواهی رسید. ذهن‌ات را آزاد کند و از این روزهای خوب لذت ببر.

 

آذر

روزهای خوب و لذت بخشی پیش رو داری. به شرط این‌که احتیاط را فراموش نکنی. قبل از خروج از خانه کاملا احتیاط کن. مخصوصا از آب و هوا و شرایط جوی باخبر باش. به جاهایی که احتمال خطر وجود دارد نرو. در کل مراقب سلامتی خودت باش.

 

دی

کسانی که آنها را نمی‌شناسی این روزها در رنج هستند. اگر می‌توانی به آنها کمک کن. این کم هرچند ناچیز باشد دردی را از آنها درمان خواهد کرد. بازتاب این نیکی به خودت می‌رسد و گره‌های زندگی‌ات باز می‌شود. مراقب باش برای کمک گرفتار کلاهبرداران نشوی و از راه‌های قانونی و درست اقدام کنی.

 

بهمن

همیشه راه‌های میانبر برای رسیدن به هدف وجود دارد اما آیا واقعا رفتن از میانبر به نفع‌ات است و آیا واقعا این راه‌ها تو را در نهایت به مقصد می‌رسانند؟ مراقب باش خیلی از این راه‌ها ایمن نیستند و تو را به دره می‌اندازند. هرگز و هرگز از مسیر اصلی زندگی‌ات خارج نشو و هیچ وقت قوانین و مقررات را نادیده نگیر.

 

اسفند

اگر بتوانی خودت را در مسیر اصلی زندگی‌ات نگه داری و گرفتار حاشیه‌ها نشوی خیلی پیشرفت خواهی کرد. از دشمنی‌ها و کینه‌ها دوری کن. با هر کسی اعتماد نکن و تحت هیچ شرایطی از راهی که برای خودت انتخاب کرده‌ای خارج نشو

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 10 فروردین: امسال سال خوبی برای تو خواهد بود. همه چیز بر مدار پیشرفت می‌چرخد اما باید مراقب باشی مغرور نشوی و از سر غرور و خودخواهی خطا نکنی. با افرادی تازه آشنا خواهی شد که دریچه‌های جدیدی را به روی تو باز می‌کنند. قبل از این‌که وارد مسیرهای تازه شوی خوب فکر کن و بدون مطالعه و تحقیق کاری را انجام نده.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.