2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون . خ

بیوگرافی کامل صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون . خ

بازی در نقش کژال در سریال نون.خ اولین تجربه تلویزیونی صبا ایزدپناه است.

دوات آنلاین-یکی از دلایل موفقیت سریال نون .خ وجود سه شخصیت دختر این سریال است که نقش فرزندان نورالدین خانزاده را بازی می‌کنند. در این میان شخصیت کژال از جمله شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال است. نقش کژال را صبا ایزدپناه بازی می‌کند.

 

نقش کژال اولین نقش تلویزیونی صبا ایزد پناه

صبا ایزدپناه تا قبل از سریال نون .خ در قاب تلویزیون دیده نشده بود اما یک بازیگر حرفه‌ای است که در عرصه تئاتر تجربه‌های زیادی دارد و موفقیت‌های گوناگونی را کسب کرده است.

 

صبا ایزدپناه متولد دی سال 1369 است. او در تهران به دنیا آمده و از نوجوانی وقتی به بازیگری علاقه‌مند شد تصمیم گرفت این رشته را پی بگیرد به همین دلیل وارد دانشگاه شد تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته بازیگری تئاتر درس خواند.

 

او تاکنون در نمایش‌های زیادی بازی کرده است. دولوروسا، مدآ، رویای یک نیمه شب، تابستان، سرزمین بادکنک ها و …. بخشی از نمایش‌هایی است او تاکنون در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون . خ

جوایز صبا ایزدپناه

موفقیت‌های صبا ایزدپناه در بازیگری شامل موارد زیر می‌شود:

*دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «کارخانگی» در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سال96

*کسب تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «اسارت تن» از جشنواره‌ی شهر در سال88

*تقدیر به عنوان بهترین پژوهش گر فرهنگی و آموزشی در جشنواره ی هنرهای نمایشی در سال86

* تقدیر شده توسط کانون خبرنگاران جوان سال 85

صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال در سریال نون . خ

بازیگر نقش کژال در سریال نون.خ تجربه کارگردانی تاتر را هم دارد و علاوه بر این از سال 1396 بازیگری تدریس می‌کند البته نه در دانشگاه بلکه او در دبیرستان سمپاد فرزانگان وابسته به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تدریس می‌کند و هنرجویان زیادی دارد.

 

صبا ایزدپناه هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او از هر حاشیه‌ای به دور است و از جمله هنرمندانی است که ترجیح می‌دهد توان خود را صرف حرفه‌اش کند و در این زمینه به رشد بیشتری دست یابد.

 

او تا قبل از بازی در نقش کژال در سریال نون.خ در تلویزیون ظاهر نشده بود و این اولین حضورش نیز در نقش یکی از دختران نورالدین خانزاده موفق بوده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
شهرام 1398/01/16
صبا متولد سال 1369 است آن بالا نوشتین 1396 یعنی در یک سالگی بازی کرده !!!!!!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.