2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 28 اسفند

فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 28 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید یاد بگری از زندگی‌ات احساس رضایت کنی. تو همه آنچه که برای یک زندگی آرام و سالم لازم است داری اما قدر داشته هایت را نمی‌دانی. باید یاد بگری از زندگی‌ات لذت ببری و این احساس رضایت و خوشنودی را به اعضای خانواده‌ات نیز منتقل کنی.

 

اردیبهشت

بهترین زمان‌های زندگی تو مواقعی است که کنار خانواده‌ات هستی. از این‌که دوباره فرصتی پیش می‌آید تا بیشتر در کنارشان باشی خشنود باش و سعی کن همراه آنها نهایت لذت را از این روزهای خوب ببری.

 

خرداد

اتفاق خاصی در این روزها برایت رخ نخواهد داد. همه چیز آرام است و مسیر خودش را طی می‌کند. فقط ممکن است کمی کارهایت زیاد باشد که آن هم مسئله‌ای نیست و به راحتی انجام می‌دهی.

 

تیر

برای خودت فرصتی ایجاد کن تا به چند ماه گذشته فکر کنی. ببین در این مدت چه کارهایی را انجام داده و از چه کارهایی غفلت کرده‌ای. دستاوردها و از دست داده‌هایت را بررسی کن تا بتوانی نقاط ضعف و قدرت خودت را بسنجی و برای آینده برنامه‌ریزی کنی.

 

مرداد

یکی از اشکالات کار تو این است که معمولا برنامه دقیق و حساب‌شده‌ای نداری. حتما باید برای آینده‌ات برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت تعیین کنی و طبق آنها پیش بروی تا زمان و شانس را از دست ندهی.

 

شهریور

تا به حال بارها به خودت قول داده‌ای فلان کار را حتما انجام بدهی یا طبق فلان برنامه پیش بروی اما مشکل اینجا است که سر قول خودت نمی‌مانی و خیلی زود عهدی را که با خودت بسته‌ای فراموش می‌کنی. این بار این کار را انجام نده و پشتکار بیشتری داشته باش. مطمئن باش موفق می‌شوی.

 

مهر

به این فکر کن که آیا به اندازه کافی پشتکار داری و سخت‌کوش هستی یا نه؟ اگر نه دلایلش را بررسی کن و سعی کن و آنها را رفع کنی. در غیر این صورت روز به روز از موفقیت بیشتر فاصله خواهی گرفت.

 

آبان

موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌ای. اگر چه این موفقیت‌ها کوچک هستند و هیچ کدام در حد فوق‌العاده و بسیار بزرگ محسوب نمی‌شوند اما همین موفقیت‌های کوچک باعث شده در مسیری قرار بگیری که از این به بعد هم بتوانی پله‌های ترقی را طی کنی.

 

آذر

پیشرفت کردن خیلی خوب است اما به شرط این‌که در این راه از عدالت و چارچوب‌های اخلاقی خارج نشوی. هرگز نباید حق کسی را به‌خاطر پیشرفت خودت پایمال کنی. اگر این کار را انجام بدهی در آینده صدمه خیلی بزرگی خواهی دید.

 

دی

یادت باشد کسی که نزد تو از دیگران غیبت می‌گوید و راز آنها را برای تو فاش می‌کند همین کار را با تو خواهد کرد و درباره‌ات با دیگران حرف می‌زند و رازهایت را افشا می‌کند. پس بهتر است روابط خودت را با چنین آدمی محدودتر کنی و خیلی مراقبش باشی.

 

بهمن

بعضی آدم‌ها باعث می‌شوند حال تو بد شود. حالا این به خاطر رفتار و گفتارشان است یا هر مسئله دیگری به هر حال از مرواده با آنان احساس بدی پیدا می‌کنی. پس خیلی ساده و مصمم رابطه‌ات را با این افراد قطع کن. دلیلی ندارد خودت را اذیت کنی.

 

اسفند

هر چیزی را که اذیتت می‌کند از زندگی‌ات کنار بگذار. تو باید شاد زندگی کنی. پس کارهای آزاردهنده را رها کن.افکار منفی را دور بریز و از آدم‌هایی که حس بدی به تو القاء می‌کنند و باعث ناراحتی و نامدی‌ات می‌شوند فاصله بگیر.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 28 اسفند: سال خوب و پر از موفقیتی در پیش داری. به کارهایت نظم بده و با برنامه جلو برو. مراقب باش حواشی بی‌دلیل ذهن‌ات را مشغول نکنند. در آشنایی با آدم‌های تازه احتیاط کن و تا وقتی مطمئن نشده‌ای به کسی اعتماد نکن. از نظر مالی کمی سنجیده‌تر عمل کن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.