2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 27 اسفند

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 27 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

سفر خوبی در پیش داری. حسابی به تو و همراهان‌ات خوش خواهد گذشت. می‌توانی خوب استراحت و خستگی این چند وقت اخیر را از تن‌ات در کنی. خاطرات خوبی از این سفر برایت می‌ماند. سعی کن روابط خانوادگی‌ات را در این مسافرت مستحکم‌تر کنی.

 

اردیبهشت

زندگی‌ات به سمت آرامش در حرکت است. خودت مراقب باش با کارهای نسنجیده آن را متلاطم نکنی. روزهای خوب و خوشی پیش رویت قرار دارد. از هر چیزی که باعث اضطراب و ناراحتی‌ات می‌شود دوری کن.

 

خرداد

این طور نیست که زندگی همیشه خوبی و خوشی باشد. بعضی وقت‌ها هم روزهای سخت و ناخوشایند از راه می‌رسند. باید تحمل کنی. این روزها زودگذر هستند و خیلی زود همه چیز دوباره رو به راه خواهد شد.

 

تیر

به‌زودی افرادی را ملاقات خواهی کرد که مدت‌های طولانی از آنها بی‌خبر بودی. شاید این ملاقات را زیاد جدی نگیری اما این کار درست نیست اما اگر بتوانی روابط خودت را با آن آدم‌ها مستحکم‌تر کنی به نفع‌ات خواهد بود.

 

مرداد

روابط خودت را محدودتر کن. الان وقت و انرژی زیادی برای روابط بی‌دلیل و بی‌حاصل می‌گذاری. این روباط ممکن است در فضای مجازی باشد اما به هر حال نفعی برای تو ندارد و ممکن است لطمه هم ببینی. سعی کن آدم‌های اصلح را انتخاب کنی و فقط با آنها در معاشرت باشی.

 

شهریور

وارد رقابت‌های بی‌نتیجه نشو. فرض کن در مثلا در فلان کار از رقیبت جلو بزنی چه چیزی عایدت می‌شود؟ چه نفع واقعی می‌بری؟ جز این است که کلی انرژی گذاشته‌ای فقط برای این‌که به یک یا چند نفر بگویی از آنها سر هستی. تو توانایی‌های زیادی داری و لازم نیست استعدادت را در این راه خرج کنی و انرژی‌ات را هدر بدهی.

 

مهر

از خیلی از استعدادهایت استفاده نمی‌کنی. چرا؟ خیلی‌ها اگر به اندازه تو مستعد بودند حالا به جاهای مهمی رسیده بودند اما تو بیشتر وقت خودت را صرف امور روزمره می‌کنی و برای آینده‌ات کار مهمی انجام نمی‌دهی. کمی بیشتر به فکر باش.

 

آبان

فکر و خیال‌های باطل را از ذهن‌ات دور کن. سعی کن مرتب خاطرات تلخ را یادآوری نکنی. زندگی‌ات حالا آرام و رو به راه است پس بی‌دلیل کام خودت را تلخ نکن. روزهای خوبی در پیش داری.

 

آذر

مشکلاتی وجود داشت که رفع شد و حالا همه چیز مهیا است تا تو روزهای خوبی را شروع کنی و از زندگی‌ات لذت ببری. بی‌دلیل بهانه جویی نکن و با ایرادگیری‌های الکی شرایط را برای خود و اطرافیان‌ات تلخ نکن.

 

دی

حال و روز تو اطرافیان به ویژه اعضای خانواده‌ات را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد پس سعی کن در همه حال روحیه خودت را حفظ کنی و خوشحال و خندان باشی. حتی وقتی به مشکلی برمی‌خوری سعی کن تا جایی که می‌توانی آن را بروز ندهی.

 

بهمن

باید کمی تودارتر باشی و درباره اوضاع و احوالت به دیگران توضیحات مفصل ندهی. درست است که هر ادمی نیاز دارد با کسی درددل کند اما نباید همه رازهای زندگی‌ات را به دیگران بگویی. اگر با مشکل مهمی مواجه شدی بهتر است از مشاوران روان شناس کمک بگیری.

 

اسفند

این روزها همه چیز به نفع تو است. احساس خوشبختی می‌کنی. واقعا هم خوششبخت هستی. کمی درباره داشته‌هایت فکر کن. کم چیزهایی نداری. مخصوصا از نظر معنوی چیزهای باارزش زیادی داری. در هر شرایطی از شکر نعمت‌هایی که از آنها برخوردار هستی غافل نشو

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 27 اسفند: از ورود به عرصه‌های جدید و دنیایهای تازه نترس. دریچه‌های تازه‌ای به رویت گشوده می‌شود. سعی کن تجارب خودت را بالا ببری. همه این تجربه‌ها روزی به کارت می‌آید. سعی کن کمی پول برای روز مبادا کنار بگذاری. استراحت و تفریح را همیشه همراه با کارها و مشغله‌هایت داشته باش.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.