2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
طرز تهیه کافی موکا به‌عنوان یک نوشیدنی خاص

طرز تهیه کافی موکا به‌عنوان یک نوشیدنی خاص

کافی موکا یک نوشیدنی گرم خوشمزه است که تشکیل شده از چند لایه است که این لایه ها عبارت است از شکلات داغ و اسپرسو همراه با شیر و کف است.

دوات آنلاین-اگر از طرفداران نوشیدنی گرم هستید کافی موکا را حتما تجربه کنید. کافی موکا را در خانه هم می‌توانید درست کنید. طرز تهیه ان را نمناک نوشته است:

 

کافی موکا یک نوشیدنی گرم خوشمزه است که تشکیل شده از چند لایه است که این لایه ها عبارت است از شکلات داغ و اسپرسو همراه با شیر و کف است.

 

مرحله اول: درست کردن شکلات داغ

ابتدا باید شکلات داغ را آماده کنید و برای این کار باید شیر را روی حرارت قرار دهید و وقتی گرم شد شکلات را یا کاکائو با شکر را به آن اضافه کنید و مدام هم بزنید تا شیر نجوشد، کمی که شیر با شکلات غلیظ شد از روی حرارت بر میداریم و داخل لیوان میریزم.

 

مرحله دوم: آماده کردن اسپرسو

برای این کار هم باید از یک قهوه خوب و موکا پات استفاده کنید.و یا با روش سنتی داخل قهوه جوش اسپرسو را آماده کنید . بعد اسپرسوی آماده شده  را به آرامی روی شکلات داغ میریزیم.

 

مرحله پایانی :آماده کردن شیر و کف شیر

در مرحله بعد هم باید شیر و کف شیر را آماده کنید که برای این کار باید از وسیله کف ساز استفاده کنید و یا با روش ساده شیر را داخل یک شیشه  مثل شیشه مربا بریزید و 30 ثانیه در ماکرو یو قرار دهید.بعد در شیشه را محکم ببندید و حسابی تکانش دهید . شیر را به آرامی روی شکلات و اسپرسوی داخل لیوان بریزید . در این مرحله مواد با هم قاطی میشوند . در آخر هم کف های روی شیر را روی نوشیدنی بریزید تا کافی موکای خوشمزه شما آماده شود.

 

نکات تکمیلی در مورد کافی موکا

کافی موکا جزو نوشیدنی - نوشیدنی گرم میباشد

و زمان پخت و انتظار آن در حدود 15 دقیقه میباشد .

کافی موکا را می توانید در وعده صبحانه - میان وعده - دسر - سرو کنید .

توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب است .

 

منبع:namnak.com

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.