2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
انواع مدل موهای چتری برایچه کسانی مناسب است؟

انواع مدل موهای چتری برایچه کسانی مناسب است؟

افرادی که صورتی کشیده‌دارند بهترین گزینه برای داشتن انواع چتری هستند اگر صورت کشیده‌دارید اصلا از داشتن انواع چتری نهراسید چراکه همه مدل آن روی صورتتان زیبا می‌شود.

دوات آنلاین-چتری یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مو است که مزایای زیادی دارد از جمله اینکه می‌تواند سن شما را کمتر از چیزی که هست نشان دهد و دوم اینکه صورت شما را پرجنب‌و جوش و اکتیو نشان می‌دهد.

 

افرادی که صورتی کشیده‌ دارند بهترین گزینه برای داشتن انواع چتری هستند اگر صورت کشیده‌ دارید اصلا از داشتن انواع چتری نهراسید چراکه همه مدل آن روی صورتتان زیبا می‌شود.

البته باید توجه کنید بعضی از مدلهای چتری صورت شما را اکتیو و برخی صورت شما را ظریف‌ و جوانتر می‌کند. اینکه قصد دارید در نگاه اول چطور به دیگران معرفی شوید مهم است. البته صورت گردها هم میتوانند از چتری استفاده کنند اما نه از همه مدلهای آن.

چتری کوتاه برای خانم هایی که صورت بیضی و موهای کوتاهی دارند مناسب است زیرا فقط قسمت بالای پیشانی را میپوشاند و کاملا کوتاه است. مدل مو پیکسی سال ها قبل بین خانم ها بسیار پرطرفدار بود اما این روزها طرفداران چندانی ندارد.

چتری جدا شده به مدل موهایی گفته میشود که چتری هستند اما از فرق وسط جدا شده اند، این مدل مو واقعا زیبا و جذاب است و میتواند چهره دوست داشتنی به دختران جوان ببخشد. اگر مدل چتری های شما بلند است این مدل مو مناسب شما است.

چتری های نامرتب همانطور که از اسم شان پیدا است صاف و یکدست نیستند بلکه کوتاه بلند و نامرتب هستند، این مدل مو برای کسانی که موهای پرپشتی دارند مناسب است و پیشانی را کاملا میپوشاند.

چتری صاف یعنی قرار گرفتن موها به صورت صاف، یکدست و منظم روی پیشانی. این مدل مو از تمام مدل موهای قبل پرطرفدار تر است و سن شما را از آنچه هست کمتر نشان میدهد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.