2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
معرفی کامل و خلاصه فیلم رحمان 1400+ بازیگران

معرفی کامل و خلاصه فیلم رحمان 1400+ بازیگران

محمدرضا گلزار در نقش اشکان / سعید آقاخانی ( در نقش رحمان) / ساره بیات در نقش نازیلا / بهرام افشاری در نقش انوش / یکتا ناصر در نقش شهناز و مهران مدیری ( پدر اشکان آقای جالوسی) از بازیگران فیلم رحمان 1400 هستند.

دوات آنلاین-فیلم رحمان 1400 از آن فیلم‌های مفرحی است که برای اکران نوروزی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

 

رحمان 1400 تازه‌ترین کار منوچهر هادی است. منوچهر هادی در سال 97 بسیار پرکار بود. فیلم آیینه بغل او خوب فروخت و سریال دلدادگان نیز توانست تعداد زیادی مخاطب را جذب کند. او ساخت رحمان 1400 را از اواخر شهریور سال 97 آغاز کرد و تصویربرداری این فیلم حدود 2 ماه طول کشید.

 

منوچهر هادی در این فیلم از بازیگران و عوامل حرفه‌ای کمک گرفته و همین هم باعث خوش‌ساختی کار شده است.

 

محمدرضا گلزار در نقش اشکان / سعید آقاخانی ( در نقش رحمان) / ساره بیات در نقش نازیلا / بهرام افشاری در نقش انوش / یکتا ناصر در نقش شهناز  و مهران مدیری ( پدر اشکان آقای جالوسی) از بازیگران فیلم رحمان 1400 هستند.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شخصیت اصلی داستان رحمان (سعید آقاخانی) مشکلات مالی بسیاری دارد و قصد دارد از مدیرعامل شرکت آقای جالوسی (مهران مدیری)کمک بگیرد ولی آقای جالوسی چکی برای سال ۱۴۰۰ می‌کشد و ….

 

رحمان 1400 فیلمی تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است.

 

این فیلم ابتدا قرار بود در جشنواره فجر به نمایش دربیاید اما منوچهر هادی از حضور در جشنواره انصراف داد و ترجیح داد فیلمش مستقیم در لیست اکران قرار بگیرد و این شانس را داشت که اکران نوروزی را نصیب خود کند.

 

منوچهر هادی کارنامه موفقی دارد. لیست کارهای سینمایی هادی از قرار زیر است:

آینه بغل (۱۳۹۶)

کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴)

من سالوادور نیستم (۱۳۹۴)

زندگی جای دیگری است (۱۳۹۲)

دنیای پرامید (۱۳۹۱)

یکی میخواد باهات حرف بزنه (۱۳۹۰)

قرنطینه (۱۳۸۶)

 

منوچهر هادی همچنین سریال نمایش خانگی عاشقانه را ساخت که بسیار موفق بود. او اکنون دوباره سراغ نمایش خانگی رفته و در حال ساخت سریال دل است.

 

هادی همچنین در تلویزیون غیر از سریال دلدادگان، آمین، خوب بد زشت و خداحافظ بچه را ساخته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.