2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فال روزانه و فال تولد جمعه 24 اسفند

فال روزانه و فال تولد جمعه 24 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

کارها به همین راحتی که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت و مشکلات به وجود می‌آید. البته مشکلات به گونه‌ای نیست که توان رفع‌شان را نداشته باشی. با آرامش و صبر می‌توانی گره‌ها را باز کنی.

 

اردیبهشت

گره‌هایی که در کارهایت افتاده یکی بعد از دیگری باز می‌شود. فقط یادت باشد موقع پیگیری کارهایت با دیگران خوش‌خلق باشی و با عصبانیت رفتار نکنی. آنها کارهای تو را انجام خواهند داد.

 

خرداد

مراقب باش هرگز و هرگز از مسیر قانون خارج نشوی. این انحراف می‌تواند در حد رد کردن یک چراغ قرمز باشد اما عواقب خیلی بدی برایت خواهد داشت. مخصوصا این روزها خیلی حواست جمع باشد.

 

تیر

نباید اجازه بدهی حاشیه‌ها حواس‌ات را پرت و تو را از مسیری که انتخاب کرده‌ای منحرف کنند. مراقب باش اسیر حرف‌های دیگران نشوی. همه خیرخواه تو نیستند و ممکن است بعضی‌ها از سر حسادت سنگ جلوی پایت بیندازند. با آنها تندی نکن و فقط یعی کن بی‌تفاوت باشی.

 

مرداد

اگر واقعا توانش راداری که به کسی کمک کنی از این کار دریغ نکن. این کمک می‌تواند از چیزهای خیلی ریز تا کارهای بزرگ‌تر را شامل شود اما در نهایت اثر مثبت آن به خودت برمی‌گردد.

 

شهریور

حواس‌ات باشد همیشه طوری رفتار کنی که دیگران از تو به نیکی یاد کنند و تو را فردی معتبر و قابل اعتماد بدانند. بزرگ‌ترین سرمایه تو اعتمادی است که دیگران به تو می‌کنند و این سرمایه روزهای سخت به کمک تو خواهد آمد.

 

مهر

سعی کن بیشتر در جریان مسایل روز جامعه باشی و خبرها را دقیق‌تر پیگیری کنی البته مراقب شایعات بی‌اساس باش. هر چقد آگاهی تو در این زمینه بالاتر برود در تصمیم‌گیری‌ها بیشتر کمک‌ات خواهد کرد و در نهایت به نتیجه بهتری خواهی رسید.

 

آبان

وقت آن رسیده است تصمیمی نهایی درباره آینده‌ات بگیری و یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم انجام بدهی. قبلا هم تصمیم‌هایی گرفته‌ای اما زیاد به آنها پایبند نبوده‌ای و همین هم باعث شده هیچ نتیجه نگیری این بار مصمم‌تر رفتار کن.

 

آذر

اگر برای خرید یا انجام هر کار دیگری به مکان‌های شلوغ می روی حواس‌ات را بیشتر جمع کن. ممکن است سارقی در کمین‌ات باشد. مراقب جیب و کیف‌ات باش تا گرفتار دزدان نشوی. این خطر در روزهای پایانی سال برای تو بیشتر است.

 

دی

سعی کن هر طور شده امروز کمی وقت بگذاری و با خانواده بیرون بروی. لازم نیست جای مهم و خاصی بروی. همین‌که کمی با آنها پیاده روی کنی یا به خرید بروی خیلی خوب است. این باعث می‌شود صمیمیت بین شما بیشتر شود مخصوصا این‌که این روزها سرت شلوغ بوده و به اندازه کافی به خانواده‌ات نرسیده‌ای.

 

بهمن

این روزها که از نظر درآمد وضع بهتری داری و پول بیشتری در دستت است مراقب خرج کردن‌ات باش. این پول را باید برای مدتی طولانی نگه داری و خرج‌های ضروری در پیش خواهی داشت. مراقب باش این مبلغ را هدر ندهی.

 

اسفند

احساس می‌کنی یک سال دیگر گذشت و تو کار خاص و مهمی انجام ندادی و به جاهایی که می‌خواستی نرسیدی. خب این کاملا درست است اما فکر کرده‌ای چرا؟ شاید اشکال در خودت باشد که نه برنامه‌ریزی درستی انجام می‌دهی و نه به اندازه کافی سخت‌کوش هستی. در حالی‌که استعداد زیادی داری. پس سعی کن برای آینده این اشتباه‌ها را تکرار نکنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 24 اسفند: سعی کن از زندگی‌ات لذت ببری. این به خودت بستگی دارد. باید با دید مثبت به زندگی نگاه کنی و همیشه امیدوار و در عین حال صبور باشی. از هر کاری که بوی دردسر می‌دهد دوری کن. یادت نرود یک دوست واقعی و خوب بهتر از 100 دوستی است که به ظاهر رفیق‌ات هستند اما در روزهای سخت تو را تنها می‌گذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.