2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مخوف‌ترین قتل‌عام‌های سال 97

مخوف‌ترین قتل‌عام‌های سال 97

آنچه می خوانید پرونده افرادی است که قاتل سریالی نیستند اما چند نفر را قربانی عصبانیت و انتقام گیری خود کرده اند.

دوات آنلاین-سالی که گذشت حوادث تلخی را به همراه داشت؛ مردان و زنانی به اتهام قتل بازداشت شدند و کماکان در زندان به سر می برند. اما در میان این متهمان، هستند کسانی که دست به چند جنایت زده اند و تعداد قربانیان پرونده شان از یک نفر بیشتر است.

 

آنچه می خوانید پرونده افرادی است که قاتل سریالی نیستند اما چند نفر را قربانی عصبانیت و انتقام گیری خود کرده اند.

 

4 جنایت بخاطر اختلاف

خنداب- مرکزی

 ۷ فروردین

 تعداد قربانیان: ۴ نفر

مرد ۵۵ساله ساعت ۱۱ صبح بود که دست به سلاح شد و همسرش و سه نفر از اعضای خانواده همسرش را با شلیک گلوله به قتل رساند. در این ماجرا مادر زن و خواهرزنش نیز مجروح شدند، اما با تلاش به موقع کادر درمان آنها از مرگ نجات یافتند.

 

مرد عصبانی که پس از جنایت متواری شده بود، -وقتی پلیس را در چند قدمی خود دید ناچار به مقر نیروی انتظامی مراجعه کرده و خود را معرفی کرد. سلاح کلت ۹ میلی متری که با آن قتل عام صورت گرفته بود نیز از متهم کشف شد.

 

جنایت قهرمان بوکس

 نبرد جنوبی - تهران

۲۵ مهر

تعداد قربانیان: ۴ نفر

ظهر بود که مرد میانسالی به کلانتری رفت و مدعی شد دو دختر، مادر زن و پدرزنش را به قتل رسانده است. با اعتراف این مرد تیم تحقیق راهی محل حادثه شده و با اجساد آنها در پذیرایی و اتاق خواب روبه رو شدند.

 

مرد ۴۷ ساله در رابطه باانگیزه اش از این جنایات هولناک گفت: همسرم دو هفته پیش قهر کرد و از خانه رفت. من و دو دخترم در خانه بودیم. عصر روز سه شنبه پدرزن و مادرزنم به خانه مان آمدند. چند ساعت بعد با آنها بحثم شد و مقداری زیاد قرص داخل شیر موز ریخته و به دخترهایم و مادر و پدر همسرم دادم. بعد از این که آنها بیهوش شدند ابتدا سراغ دخترهایم رفتم و آنها را به قتل رساندم. بعد هم سراغ پدرزنم رفتم و در نهایت مادرزنم را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

 

آتش سوری درقهوه خانه

بازار کیان اهواز خوزستان

۱۳ فروردین

 تعداد قربانیان: اانفر

به دنبال اعلام آتش سوزی در قهوه خانه ای در اهواز بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی راهی محل حادثه شدند. تلاش برای خاموش کردن آتش آغاز شد. این آتش سوزی با مرگ ۱۱ تن و مجروح شدن چند نفر و سه آتش نشان پایان یافت.

 

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد نوجوانی۱۷ساله که با صاحب قهوه خانه اختلاف داشت، ساعاتی پیش از حادثه راهی آنجا شده و پس از جر و بحث و بگومگو با صاحب قهوه خانه از آنجا خارج شده بود.

 

او سپس نیمه های شب در حالی که ظرفی در دست داشت دوباره به قهوه خانه برگشته و با پاشیدن بنزین در آنجا باعث آتش سوزی شد.

 

عامل این آتش سوزی بازداشت شد و در رابطه با انگیزه اش گفت: از مدتی قبل در قهوه خانه شوهر خاله اش کار می کرده، اما به تازگی و به خاطر اختلاف با وی از آنجا اخراج شده بود. به همین دلیل از شوهر خاله اش کینه به دل گرفته و بعد از این که چند بار او را تهدید به انتقام جویی کرده بود، در نهایت با تهیه بنزین راهی آنجا شده و قهوه خانه را به آتش کشیده و پا به فرار گذاشته است.

 

هفته ای پر از قتل

استان کرمانشاه

 اواسط آبان )

عداد قربانیان: 10نفر

اواسط آبان برای کرمانشاهی‌ها هفته خونینی بود؛ هفته ای که ۱۰ کشته و ۱۷ مجروح را در سه حادثه تلخ به همراه داشت.

 

در نخستین حادثه مرد جوانی در شهرک الهیه کرمانشاه به دنبال اختلاف ابتدا مادر ۴۳ ساله و برادر ناتنی ۱۹ ساله اش را با سلاح گرم به قتل رساند.سپس باشلیک به سمت خودبه زندگی اش پایان داد.

 

دومین حادثه در زمان برگزاری مراسم عروسی شهرک چمن استان کرمانشاه رخ داد. یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل داشت، پس از درگیری با چند نفر از مهمانان با کلاشینکف به سمت آنها شلیک کرد. این تیراندازی ۲۰ نفر را راهی بیمارستان کرد و چهار نفر از مجروحان که یک زن و سه مرد بودند، در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

اما در سومین حادثه فردی با خودروی پژو پارس مقابل خانه یکی از روستاییان روستای کله هویی استان کرمانشاه رفت و با شلیک به سمت اعضای یک خانواده باعث قتل پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله این خانواده شد.

 

قتل 2همسر

مشهد- خراسان رضوی

 ۲۱ بهمن

 تعداد قربانیان: ۲نفر

زمانی که کارگران شهرداری جسد زن ۴۰ ساله را در جوی آب پیدا کردند، کسی تصور نمی کرد زن جوان دومین قربانی قاتل باشد.

 

به دنبال کشف جسد، تحقیقات آغاز شد و بررسی ها، نشان می داد مقتول هشت سابقه کیفری در پرونده خود دارد. در ادامه بررسی ها خانواده مقتول شناسایی و شوهرش به عنوان مظنون قتل دستگیر شد.

 

او ابتدا منکر جنایت بود، اما در نهایت اعتراف کرد با همسرش در حیاط خانه دعوایش شده و با فشار دادن گلوی زن جوان او را به قتل رسانده است.

 

او بعد از جنایت با خودروی دامادش، جسد را به محل دیگری انتقال داده و در جوی آب می اندازد.

 

 در ادامه تحقیقات، کارآگاهان از طریق سوابق متهم به سرنخهایی رسیدند که نشان می داد او از اوایل امسال به اتهام قتل همسر دومش در منطقه نجف آباد اصفهان تحت تعقیب است،

 

بنابراین وی درباره این جنایت نیز مورد بازجویی قرار گرفت. مرد میانسال در نهایت به دومین جنایت خود اعتراف کرد و گفت: وقتی به خاطر حمل مواد مخدر به زندان رفتم، همسر دومم طلاق گرفت. روز حادثه تلفنی با او قرار گذاشتم تا با تهدید چاقو او را به زندگی گذشته اش برگردانم، چرا که هر بار از او می خواستم برگردد، قبول نمی کرد. وقتی سوار خودرویش شدم به طرف جاده یزدان شهر حرکت کردیم و در یک لحظه عصبانی شدم و او را به قتل رساندم.

 

به خاطر 20کیلو برنج

خدابنده - زنجان ن

۲۴ بهمن

 تعداد قربانیان: ۳نفر

زمانی که ماموران شهرستان خدابنده در جریان قتل زوج سالمند و پسر معلولش قرار گرفتند بلافاصله راهی محل جنایت شدند.. خانه ای قدیمی که در آن زنی ۶۰ ساله، مردی ۸۰ ساله و پسر ۴۵ ساله با ضربات متعدد چوب دستی به قتل رسیده بود.

 

با بررسی های فنی و علمی، پلیس به فردی معتاد و سابقه دار ظنين شد و او را دستگیر کرد. مرد معتاد ابتدا منکر جنایات بود، اما مدارک پلیسی او را وادار کرد به قتلها اعتراف کند.

 

قاتل، جوانی ۲۶ ساله و معتاد به هروئین و شیشه که مدتی قبل مستأجر این خانه بود و از وضعیت خانواده و محیط خانه آشنایی داشت. وی به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد خانه شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و پس از آن با سرقت دو گونی برنج ده کیلویی، فرار کرده است.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.