2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 23 اسفند

فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 23 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

مثبت اندیش باش. نیمه پر لیوان را ببین. مثبت اندیشی تاثیر بزرگی در موفقیت دارد. برای موفق شدن اول از همه باید به توانایی‌های خود باور داشته باشی و به این اطمینان برسی که بالاخره به پیروزی دست خواهی یافت. با منفی بافی نتیجه جز شکست در انتظارت نیست.

 

اردیبهشت

ممکن است شکست بخوری اما اشکالی ندارد. همه شکست می‌خروند. حتی ممکن است دلیل شکست تو دلایلی خارج از ارده‌ات باشد. مهم این است که شکست را بپذیری و سعی کنی آن را جبران کنی. بدتر از شکست فرو رفتن در اندوه و حسرت و از دست دادن روحیه است.

 

خرداد

در این روزها مسائلی تو را ناراحت کرده بود اما خوشحال باش که ان مشکلات تمام شده و دوره تازه‌ای آغاز خواهد شد. روزهای خوبی در پیش داری. با نشاط و پرانرژی باش و سعی کن این نشاط را به اطرافیان خودت هم منتقل کنی.

 

تیر

دوستان و اعضای خانواده تو تاثیر زیادی روی تو دارند. بخشی از این تاثیر ناخواسته و نادانسته و بخشی از ان اگاهانه است. پس سعی کن روابط خودت را طوری تنظیم کنی که بتوانی از ارتباط با این دوستان سود ببری و از دوستی با کسانی که جز تاثیر منفی چیزی برایت ندارند دوری کنی.

 

مرداد

از پرخاشگری دوری کن. بعضی مواقع عصبانی می شوی و احتمال دارد حق هم با تو باشد اما با پرخاشگری و داد و فریاد چیزی درست نمی‌شود و نه تنها کاری را از پیش نمی‌بری بلکه باعث می شوی دیگران نسبت به تو نظر منفی پیدا کنند و تو را مقصر همه اتفاقات نادرست بدانند.

 

شهریور

اگر کسی در برابرت پرخاشگری کرد و حتی زبان به توهین گشود واکنشی نشان نده. ان شخص عصبانی است و رفتارش را خوب درک نمی‌کند. اگر بخواهی به خشم او دامن بزنی ممکن است اتفاق ناگواری رخ بدهد. آن محل را ترک کن و سعی کن آرام باشی.

 

مهر

آرامش خودت را در هیچ شرایطی از دست نده. ممکن است کارهای زیادی سرت بریزد و خسته و کلافه شوی اما این دلیل خوبی برای از کوره در رفتن نیست. همه کارها را با نظم و ترتیب و در کمال آرامش انجام بده تا به نتیجه مطلوب برسی.

 

آبان

مهمتر از رسیدن به نتیجه تلاشی است که برای آن انجام می‌دهی. یعنی تو باید سعی خودت را بکنی تا اگر به نتیجه نرسیدی افسوس نخوری. در این شرایط مطمئن باش نتیجه مثبت و مطلوب هم در دسترس تو قرار می‌گیرد. در این مسیر هرگز روحیه‌ات را از دست نده.

 

آذر

تصمیم درستی گرفته ای. آن را جدی بگیر و سخت در این راستا تلاش کن. این کار از ان دست کارها نیست که بتوانی در نیمه راه رهایش کنی و باید تا آخر پیش بروی. سختی‌هایی را متحمل خواهی شد اما در نهایت از نتیجه کار لذت می‌بری.

 

دی

لذت بردن از زندگی کار سخت و پیچیده ای نیست. یک پیاده روی کوتاه در پارک و هوای آزاد می‌تواند حال تو را خوب کند اما تو متاسفانه کار زیادی برای خوب شدن حال خودت انجام نمی‌دهی و اسیر روزمرگی و گرفتاری‌ها شده‌ای. به ذهن‌ات فرصت هواخوری بده.

 

بهمن

قبل از این‌که کاری انجام بدهی درباره آن خوب فکر کن. عجله کردن به ضررت تمام می‌شود. موقع خرید دقت کن وسایل به درد نخور و بیهوده نخری. در روزهای آینده به پول بیشتری نیاز خواهی داشت پس ولخرجی نکن.

 

اسفند

هر حرفی را به زبان نیاور چون ممکن است علیه خودت استفاده شود. سعی کن کمی تودار تر باشی. از فاش کردن راز دیگران جدا خودداری کن و مراقب باش کسی که به تو اعتماد کرده است از این اعتماد پشیمان نشود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 23 اسفند:روزهایی می‌رسد که فکر می‌کنی به بن‌بست رسیده‌ای اما نامید نشو. در هما ایام دریچه‌ای تازه به رویت باز خواهد شد و مسیری جدید پیش رویت گسترده می‌شود. از آن فرصت‌ها نهایت بهره را ببر. چون ممکن است همیشه شانس نیاوری. در همه حال هوای خانواده‌ات را داشته باش. در دوستی با افرادی که تازه با آنها آشنا می‌شوی محتاط باش.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.