2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 21 اسفند

فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 21 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید یاد بگیری استعدادهایت را پرورش بدهی. هیچ وقت برای این کار دیر نیست. تو توانایی‌هایی داری که با آموزش به پختگی می‌رسد و می‌توانی از آنها خیلی بهره ببری. پس بدون توجه به سن و سال سعی کن از همین حالا دست به کار شوی.

 

اردیبهشت

همین حالا بلند شو و دست بجنبان. کارهای عقب مانده زیادی داری که روی هم تلنبار شده است. وقت زیادی نداری باید هر چه زودتر انجام‌شان بدهی وگرنه می‌بینی فرصت از دست رفت و تو به جایی نرسیدی و فقط دست روی دست گذاشتی.

 

خرداد

همین طور معطل ماندن هیچ فایده‌ای برایت ندارد. منتظر چه هستی؟ یک اتفاق بزرگ در زندگی‌ات بیفتد و همه چیز را دگرگون کند؟ نه. چنین اتفاقی نخواهد افتاد. تو خودت باید حرکت کنی. اگر می‌خواهی به جایی برسی باید با تلاش خودت باشد.

 

تیر

سعی نکن دیوار را جا به جا کنی. این کار بی‌فایده است. هر چقدر هم تلاش کنی زورت نمی‌رسد. بعضی اتفاق‌ها خارج از توان و اراده تو هستند و تنها کاری که می‌توانی بکنی این است که آنها را بپذیری و زندگی‌ات را بر اساس آنها تنظیم کنی. این به معنی تسلیم شدن نیست بلکه به معنی قددرت درک شرایط و قابلیت تطبیق است.

 

مرداد

اصلا سعی نکن همرنگ جماعت شوی. باید تمام تلاش‌ات این باشد که همیشه و همه جا خودت باشی. خود واقعی با همه عقاید و سلایقی که داری. اگر بخواهی در هر جمعی به یک رنگی دربیایی بعد از مدتی از زندگی دلزده می‌شوی و به سمت گوشه‌نشینی می‌روی.

 

شهریور

چرا از دیگران فاصله می‌گیری. چه بخواهی چه نخواهی همه انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و بخشی از هویت‌شان در جمع تعریف می شود. تو هم از این قاعده مستثنی نیستی. پس سعی کن بیشتر با اطرافیان و خانواده و فامیل در ارتباط باشی و با آنها با روی باز برخورد کنی.

 

مهر

خوش‌خلقی تو و قدرت بالایی که در جذب آدم‌ها داری باعث می‌شود مرتب افرادی جدید در مسیر زندگی‌ات قرار بگیرند و تو همیشه در هر جمعی بدرخشی و مورد توجه باشی. مراقب باش دچار غرور کاذب نشوی. از طرفی حواس‌ات به آدم‌هایی که به قصد سوء استفاده نزدیک می شوند، باشد.

 

آبان

دست از غرور کاذب بردار. درست است که هر آدمی برای رسیدن به خواسته‌هایش باید کمی غرور داشته باشد اما غرور بیش از حد تو را از مسیر درست منحرف می‌کند. اگر چیزی را نمی‌دانی درباره‌اش تحقیق کن و مشورت بگیر. این کار هیچ چیزی از تو کم نمی‌کند.

 

آذر

در برابر دیگران کمی محکم‌تر برخورد کن. اجازه نده هر کسی خواسته‌اش را به تو تحمیل کند. تو مجبور به اطاعت از دیگران نیستی. از این نترس که دیگران تو را طرد کنند. سعی کن قاطعانه اما مهربان و خوشرو برخورد کنی و اگر کاری را نخواستی انجام بدهی خیلی محکم نه بگویی.

 

دی

روزهای خوبی در پیش داری. سعی کن حستابی از زندگی لذت ببری. همه چیز آرام و خوب خواهد بود. در خریدهایت دقت کن زیاد ولخرجی نکنی. با دوستان‌ات تماس بگیر و احوالپرسی کن. اگر توانستی قرار ملاقاتی هم ترتیب بده. اگر برنامه‌ای برای زندگی‌ات داری از حالا می‌توانی کارهایت را شروع کنی.

 

بهمن

فعلا زمان مناسبی برای انجام کارهای بزرگ نیست اما بهترین فرصت برای این است که کمی درباره کاری که می‌خواهی بکنی تحقیق و مطالعه کنی. باید با چشم باز و با احتیاط پیش بروی. در این راه هر چه اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنی موفق‌تر خواهی بود.

 

اسفند

تو موفق می‌شوی. باید با روحیه بالا به تلاش‌ات ادامه بدهی. گاهی ممکن است به دست‌انداز بیفتی اما موقتی است و با درایتی که داری می‌توانی دوباره به راهی که انتخاب کرده‌ای ادامه بدهی. سعی کن مردم‌دارتر رفتار کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 21 اسفند: امسال برای تو سال شکوفایی خواهد بود. البته به شرط این‌که خودت هم بخواهی و برای رسیدن به خواسته‌هایت تلاش کنی. نه این‌که هیچ کار مفیدی انجام ندهی و همه چیز را به اتفاقات و روزمرگی محول کنی. آدم‌های تازه‌ای که در مسیرت قرار می‌گیرند می‌توانند مسیر زندگی تو را اصلاح کنند. از دوستی‌های نادرست پرهیز کن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.