2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شوهرم مرا به‌خاطر زن سابق شاگردش طلاق داد

شوهرم مرا به‌خاطر زن سابق شاگردش طلاق داد

دو سال قبل بود که به طور ناگهانی یکی از دوستانم خبر ازدواج همسرم با محیا، زن سابق شاگرد مغازه اش را به من داد، اول باورم نمی شد اما بعد از کمی تحقیق، فهمیدم چه بلایی برسرم آمده است.

دوات آنلاین-محسن بعد از 10 سال زندگی مشترک، با زن سابق شاگرد مغازه اش ازدواج کرد و به راحتی مرا طلاق داد و حالا هم هیچ مسئولیتی در قبال فرزندش برعهده نمی گیرد و ...

 

زن جوان در مرکز مشاوره نیروی انتظامی گفت دو سال قبل بود که به طور ناگهانی یکی از دوستانم خبر ازدواج همسرم با محیا، زن سابق شاگرد مغازه اش را به من داد، اول باورم نمی شد اما بعد از کمی تحقیق، فهمیدم چه بلایی برسرم آمده است.

 

محیا و شوهرش، بیشتر عیدها به منزل ما می آمدند و فکرش را نمی کردم که یک روز او هووی من خواهد شد، باورکردنی نبود اما این اتفاق رخ داده بود. یک سال بود که شاگرد مغازه همسرم به دلیل اختلافی که با زنش داشت از او طلاق گرفته بود.

 

دو سال این وضعیت را به خاطر پسرم تحمل کردم و با این که محسن در حق من بی وفایی کرده بود به زندگی با او ادامه دادم اما چیزی نگذشت که شیطنت های محیا شروع شد تا محسن تصمیم جدی برای طلاق من بگیرد و سرانجام اختلافات ما تا جایی پیش رفت که به طور توافقی از هم جدا شدیم.

 

با پول مهریه و کمک های پدرم، یک منزل تهیه کردم و پسر 10 ساله ام را پیش خودم بردم. اکنون با سختی زندگی می کنیم و مشکل این است که همسر سابقم با این که وضع مالی خوبی دارد حاضر به کمک کردن به پسرش نیست و هیچ گونه مسئولیتی را در قبال او بر عهده نمی گیرد و در این شرایط پسرم به شدت افسرده و از زندگی ناامید شده است.

 

از سویی شرایط دشوار معیشتی نیز باعث اضطراب و نگرانی در مورد آینده زندگی ما شده است در حالی که همه این مشکلات به دلیل بی وفایی و نداشتن تعهد همسرم به زندگی مشترک ایجاد شده است.

 

پیام مشاور

در این پرونده می توان به بی وفایی زناشویی و ارتباط صاحبکار با همسر شاگردش که به مرور زمان باعث شکل گیری رابطه و ازدواج مجدد شده، پی برد.

 

پدر خانواده با اصرار همسر دوم به طلاق همسر اولش رضایت داده و باعث بروز آسیب هایی جدی برای همسر و فرزندش شده است که می توان به رسیدگی نکردن پدر خانواده به فرزند 10 ساله اش اشاره کرد و همین موضوع باعث افسردگی او شده است. زن و مرد وقتی با یکدیگر پیمان می بندند که زندگی مشترکی را آغاز کنند، باید تا آن جا که می توانند به این پیمان وفادار باشند و به این پیمان بزرگ زندگی لطمه  نزنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.