2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 19 اسفند

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 19 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

یادت باشد شاد بودن یک انتخاب است. یعنی خودت باید بخواهی شاد زندگی کنی و کارهایی را که برای شادی لازم است انجام بدهی. باید یاد بگیری کاری کنی به خودت خوش بگذرد وگرنه فرسوده می‌شوی. تا کی می‌خواهی زانوی غم بغل کنی و خودت را زیر این همه فشار و استرس قرار بدهی. تصتیم بگیر از این به بعد خودت را با کارهایی هر چند کوچک خوشحال کنی و نگاه‌ات را به زندگی تغییر بدهی.

 

اردیبهشت

سختی یا آسانی، خوبی یا بدی، تلخی یا شیرینی اتفاقاتی که برای تو می‌افتد همگی به خودت بستگی دارد. در واقع طرز نگاه تو به دنیای پیرامون‌ات به حوادث معنی می‌دهد. اگر قرار باشد سخت‌گیر باشی همه چیز به نظرت ناقص و خراب است اما اگر با روحیه و امیدوار باشی آن وقت می‌بینی چقدر مشکلات کوچک و آسان می‌شوند.

 

خرداد

همه در زندگی مشکل دارند اما خیلی‌ها بلد هستند این مشکلات را مدیریت کنند. توهم توانایی حل مسایل را داری اما در مدیریت آنها کمی ضعیف عمل می‌کنی. به نظر می‌رسد مشورت گرفتن از افراد دانا خیلی به تو کمک می‌کند.

 

تیر

ممکن است ضربه بزرگ را از کسی بخوری که خیال می‌کنی خیلی با او صمیمی هستی و با هم رابطه دوستانه داری. پس مراقب دوستان‌ات باش و اعتماد مطلق به آنها نکن. خیلی از رازهای زندگی و احساسات خودت را باید برای خودت نگه داری و از افشای آنها پرهیز کنی.

 

مرداد

باید چارچوب روابط خودت را با دیگران مشخص کنی و بدانی حد و مرز هر رابطه‌ای تا کجا است. نمی‌توانی همین طور بی‌دلیل و بر حسب اتفاق با یکی همراه شوی یا این‌که از او دوری کنی. بهتر است لیستی از دوستان خودت بنویسی و ببینی کدام‌شان واقعا به درد رفقات می‌خورند و کدام‌شان باید از این لیست خط بخورند.

 

شهریور

با یک دست نمی‌توانی چند هندوانه برداری. پس سعی کن سرت را کمی خلوت کنی تا بتوانی به همه کارهایت برسی. این‌که کمی از این کار و کمی از آن کار را انجام بدهی و هیچ کدام شان را به نتیجه نرسانی شیوه درستی نیست.

 

مهر

ممکن است به این نتیجه برسی که راهی را که در پیش گرفته‌ای عوض کنی. هیچ اشکالی ندارد. ممکن است کمی ضرر کنی اما به هر حال بهتر از این است که در نهایت به بن‌بست برسی. به قول معروف جلوی ضرر را از هر کجا که بگیری منفعت است.

 

آبان

همه آدم‌ها به منافع خودشان فکر می‌کنند. تو هم یکی از انها اما این مسئله حد و مرز دارد. بعضی آدم‌ها ممکن است به خاطر منافع خودشان حقوق دیگران را پایمال کنند. تو از این دسته افراد نیستی. حواست باشد گیر چنین افرادی هم نیفتی که ممکن است خیلی آسیب ببینی.

 

آذر

ضرر مالی، بی‌پولی و تنگنای اقتصادی در زندگی همه پیش می‌آید اما نباید روحیه‌ات را از دست بدهی. دوباره همه چیز رو به راه خواهد شد و می‌توانی زندگی‌ات را جمع‌وجو کنی. امیدوار و خوش‌بین باش. روزهای سخت بالاخره به پایان خواهد رسید.

 

دی

روز خوبی در پیش داری البته ممکن است کمی سرت شلوغ باشد که کاملا طبیعی است. مراقب آب و هوا باش. ممکن است هوا گول‌ات بزند و سرما بخوری. اگر احتیاط کنی مشکلی پیش نخواهد آمد. سعی کن با اعضای خانواده‌ات بیشتر وقت بگذرانی.

 

بهمن

الان وقت مناسبی برای احساس خستگی کردن نیست. روزهای پر کاری در پیش داری و باید هر طور شده خودت را بکشانی. بعد از آن فرصت خوبی برای استراحت به دست خواهی آورد. سعی کن خوابت را تنظیم کنی. به تغذیه‌ات هم رسیدگی کن. مراقب باش زیر فشار کاری از کوره در نروی و کاری نکنی که بعدا پیشمان شوی.

 

اسفند

فرصت مناسبی است تا با کسانی که مدت‌ها است از آنها خب نداری تماس بگیری و احوال‌شان را بپرسی. شاید آنها به کمک تو احتیاج داشته باشند. کمک به آنها به نفع خودت است چون هم احساس خوبی پیدا خواهی کرد و هم این‌که ممکن است یک روز هم تو به آنها نیاز پیدا کنی. به هر حال نگذار ارتباطاتی که با دوستان و اعضای فامیل داری قطع شود.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 19 اسفند: سال خوبی در پیش داری. وارد مرحله‌ای تازه از زندگی می‌شوی. تجاربی تازه به دست خواهی آورد و احساس‌هایی را تجربه خواهی کرد که پیش از این درکی از آنها نداشتی. فقط نباید غرق در روابط احساسی شوی و از کار و هدف‌هایت باز بمانی. از نظر سلامتی باید بیشتر از قبل به خودت برسی و خیلی مراقب تغذیه‌ات باشی. در برابر افرادی که تازه با آنها آشنا می‌شوی کمی احتیاط به خرج بده اما با گارد کاملا بسته با آنها برخورد نکن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.