2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دستگیری جوانی که بعد از تصادف مرگبار فرار کرد

دستگیری جوانی که بعد از تصادف مرگبار فرار کرد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری راننده جوان یک خودرو 206 خبر داد که پس از تصادف شدید با یک خانم ، از محل تصادف گریخته و مصدوم تصادف نیز با وجود اقدامات درمانی فوت کرده است .

دوات آنلاین-معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری راننده جوان یک خودرو 206 خبر داد که پس از تصادف شدید با یک خانم ، از محل تصادف گریخته و مصدوم تصادف نیز با وجود اقدامات درمانی فوت کرده است .

 

به گزارش دوات آنلاین ساعت 11:00 روز 21 دی ماه فردي با مراجعه به کلانتري 134 شهرک قدس اعلام کرد خودرو پژو 206 سفيد رنگی با یک عابر پياده خانم 43 ساله در آدرس سعادت آباد - چهارراه سرو تصادف کرده و منجر به مصدوميت این خانم شده و خودرو 206 از محل متواري شده است ؛ با حضور مأموران کلانتري در بيمارستان و تاييد موضوع ، پرونده اي در اين خصوص تشکيل شد .

 

با گذشت 13 روز از زمان تصادف ،  به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد که مصدوم صحنه تصادف به علت شدت صدمات وارده فوت کرده است . لذا پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت شناسايي راننده متواري به اداره دهم پليس آگاهي ارجاع شد

 

با انجام تحقيقات ميداني و بازبيني فيلم چندين دوربين مداربسته ی محل وقوع تصادف ، خودرو ضارب با مشخصات پژو 206 سفيد رنگ به شماره انتظامي ایران 10 / *** س 91 با مالکيت شخصی به نام محمدرضا ( 30 ساله ) شناسايي شد ؛ محمدرضا برابر هماهنگی با مقام قضايي دستگیر و در تحقیقات اظهار داشت خودرو را به صورت وکالتي به فردي به نام حمید فروخته است.

 

با شناسایی حمید . ک ( 48 ساله ) وی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد اما او نیز عنوان داشت که خودرو 206 را با يک قولنامه دستي به دامادشان به هويت علیرضا . ر  فروخته است .

 

علیرضا به اداره دهم احضار شد و در تحقیقات ، ضمن تکذيب اظهارات حمید عنوان داشت : من خودرو را روز اول بهمن از ايشان براي پدرم خريداري نمودم و در زمان حادثه خودرو در اختيار ما نبوده است و از موضوع تصادف اطلاعي ندارم .

 

در شرایطی که هر سه متهم منکر هرگونه دخالت در صحنه تصادف بودند ، اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا نهایتا مشخص شد مرتضی . ر ( 18 ساله فرزند علیرضا ) در محل تصادف حضور داشته است ؛ همزمان و در ادامه ی تحقيقات پلیسی مشخص شد که خودرو 206 صحنه تصادف به یک مغازه فروش و تعویض شیشه خودرو در منطقه سعادت آباد – خیابان کوهستان منتقل شده است . 

 

با شناسایی مغازه تعویض شیشه اتومبیل در منطقه سعادت آباد ، کارآگاهان اداره دهم به این مغازه مراجعه و به تحقیقات از صاحب مغازه پرداختند ؛ صاحب مغازه در اظهاراتش عنوان داشت : من در کار  فروش و تعويض شيشه خودرو فعاليت دارم ؛ در دي ماه سال ، جهت تعویض شیشه یک خودرو 206 به آدرس خانه ای در منطقه سعادت آباد مراجعه و شيشه جلو يک دستگاه خودرو پژو 206 سفيد رنگ که از ناحيه پايين سمت چپ شکسته بود را تعويض نمودم ؛ افراد حاضر در محل مدعی بودند که خودرو چند روز قبل در اختيار پسرشان بوده که در درگيري با افرادی ناشناس  اين اتفاق رخ داده است .

 

با توجه به اظهارات صاحب مغازه ، تصاوير کليه متهمان پرونده به رويت وی رسيد که بلافاصله تصوير مرتضی را شناسايي کرد و اظهار داشت : در زمان تعويض شيشه ، این شخص ( مرتضی ) در محل حضور داشته و مخاطب اظهارات نفرات حاضر ايشان بود .

 

با توجه به شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده ، مرتضی 18 ساله بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد ؛ مرتضی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتابط خود با تصادف بود اما نهایتا به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به رانندگي با خودرو 206 سفید رنگ در زمان تصادف عنوان داشت : روز حادثه با خودرو پژو 206 سفيد رنگ از منزل خارج تا بدنبال برادرم به ميدان شهرداري بروم . در چهار راه سرو در حالي که چراغ سبز بود قصد سبقت گرفتن از يک خودرو پژو پارس را داشتم که ناگهان با متوفي برخورد نمودم . چون تازه گواهينامه گرفته بودم ، ترسيدم و از محل متواري و به منزل بازگشتم .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صريح متهم ، قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 32 تهران صادر و به زندان معرفي شد و پرونده مربوطه نیز در مرجع قضايي مربوطه در حال رسیدگی است .  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.