2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خودکشی ناموفق بعد از همسرکشی

خودکشی ناموفق بعد از همسرکشی

متهم:زمانی که به خود آمدم، تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم و همسرم را کشته ام. دیگر نمی خواستم زنده بمانم.

دوات آنلاین-مرد جوان بعد از دعوا با همسرش او را با سیم برق خفه کرد و بعد از قتل باضربه های تیغ قصد خودکشی داشت که ناکام ماند.

 

به گزارش جام جم، ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه ۱۶ اسفند امسال، مردی با پلیس همدان تماس گرفت و از درگیری خانوادگی میان یک زن و شوهر جوان در یکی از محله های این شهر خبر داد.

 

ماموران کلانتری ۱۶ برای بررسی ماجرا به خانه آن زوج رفتند. آنها مشاهده کردند مرد ۲۸ ساله ای زخمی در خانه افتاده و همسر ۱۸ ساله اش پیش از آمدن پلیس از سوی همسایه ها به بیمارستان منتقل شده است.

 

در این مرحله مرد زخمی نیز با حضور اورژانس به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد.

 

ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند این زن زمانی که به بیمارستان منتقل شده، نبض نداشته و خفه شده بود.

 

با مرگ او روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

 

در این مرحله ماموران به تحقیق از شوهر مقتول که عامل جنایت بود و از ناحیه دست و گردن زخمی شده بود، پرداختند که عنوان کرد: من و همسرم اختلاف هایی داشتیم و پرونده ای در این باره در دادسرا تشکیل داده بودیم. بعد از بازگشت از دادسرا به خانه مان رفتیم و با هم حرف زدیم تا شاید مشکلات حل شود. اما دعوایمان دوباره شروع شدو درگیریمان بالا گرفت. عصبانی شدم و سیم برق را دور گردن همسرم انداختم و خفه اش کردم.

 

وی افزود: زمانی که به خود آمدم، تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم و همسرم را کشته ام. دیگر نمی خواستم زنده بمانم، شیلنگ بخاری را بردیم و بعد باتیغ ضربه هایی به گردن و دستانم زدم تا خودکشی کنم و بمیرم که همسایه ها سر رسیدند و در اجرای خودکشی ناکام ماندم.

 

سرهنگ جمشید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان همدان در این باره گفت: با توجه به اینکه مرد همسرکش در بیمارستان بستری و تحت نظر پلیس است، تحقیقات تکمیلی از وی بعد از بهبودیش ادامه خواهد داشت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.