2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 18 اسفند

فال روزانه و فال تولد شنبه 18 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

یک روز خوب و ایده‌آل که می‌تواند حسابی به تو انرژی بدهد و از همه چیز لذت ببری. همه چیز رو به راه است و تو هم احساس خوبی خواهی داشت. از این احساس لذت ببر. کمی بیشتر برای خانواده‌ات وقت بگذار.

 

اردیبهشت

با خانواده‌ات مهربان‌تر باش. تنها کسانی که در روزهای سختی دست تو را می‌گیرند و پشتیبان‌ات خواهند بود همین اعضای خانواده‌ات هستند. به خاطر چیزهای کوچک از آنها نرنج و با بهانه‌هایی مثل کار و گرفتاری از آنها فاصله نگیر.

 

خرداد

فاصله‌ات را با دیگران حفظ کن. زیاد به آنها نزدیک نشو و همه جزییات زندگی‌ات را برایشان تعریف نکن. اعتماد چشم و گوش بسته به دیگران باعث می‌شود چنان ضربه‌ای بخوری که جبرانش سخت باشد. با همه مهربان و خوش‌رو باش اما در عین حال حریم خصوصی‌ات را هم حفظ کن.

 

تیر

در عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاری بیشتر دقت کن. همه می‌توانند به این عکس‌ها دسترسی پیدا کنند و ممکن است از آن علیه تو استفاده کنند و ماجراهای پیچیده‌ای را برایت به وجود بیاورند. مراقب باش عکس‌های خصوصی‌ات را به اشتراک نگذاری که موجب پشیمانی خواهد شد.

 

مرداد

کارهای زیادی کرده‌ای که از انجام آنها پشیمان هستی. اشکال ندارد. فرصت جبران داری. هنوز دیر نشده است. این دفعه با برنامه‌ریزی دقیق‌تر عمل کن. از این‌که ممکنه است باز هم اشتباه کنی نترس و جلو برو. پشیمانی به معنی پذیرش اشتباه است و باید از اشتباه پند گرفت نه این‌که روحیه‌ات را به کل ببازی.

 

شهریور

روحیه‌ات در هر شرایطی حفظ کن. تو انسانی بادرایت و توانا هستی و می‌توانی از عهده مشکلات بربیایی. تنها مشکلی که داری این است که خیلی زود خودت را می‌بازی. این هم به خاطر نداشتن اعتماد به نفس است. سعی کن اعتماد به نفس‌ات را بالا ببری و کارهایت را با روحیه بالا انجام بدهی.

 

مهر

اگر از ترس باختن کاری را شروع نکنی هیچ وقت به جایی نخواهی رسید. تو کاری را که در ذهن داری شروع کن و تمام توان‌ات را هم بگذار. به موفقیت امیدوار باش. به باخت فکر نکن اما این را هم بدان که هر کار تازه‌ای یک ریسک است که ممکن است به شکست منتهی شود اما حتی اگر ببازی باز هم تجربه‌های خوبی برای کارهایت بعدی‌ات به دست آورده‌ای.

 

آبان

بهتر است از آدم‌های باتجربه و دانا مشورت بگیری. الان نقشه‌ای در سر داری و می‌خواهی آن را پیش ببری اما اطلاعاتی که در این باره داری کافی نیست و باید حتما از دیگران کمک بگیری. یادت باش طرف مشورت تو باید افراد خبره و کارآزموده باشند نه کسانی که در آن زمینه هیچ تخصصی ندارند.

 

آذر

همه آدم‌هایی که با آنها در ارتباط هستی یا با آنها آشنا می‌شوی برای دوستی و رفاقت مناسب نیستند. باید افراد را درجه‌بندی کنی و بر اساس رتبه‌ای که می‌دهی با آنها ارتباط داشته باشی. برخی از این افراد اصلا به درد هیچ نوع رابطه‌ای نمی‌خورند. پس دور آنها خط بکش. بعد ببین چه کسانی برای دوستی صمیمانه‌تر مناسب هستند و چه کسانی را باید فقط جزو معاشران خودت بگذاری. این کار برای تو خیلی ضروری است.

 

دی

گوشه‌گیری و انزوا باعث می‌شود هر روز بیشتر در این باتلاق فرو بروی و بعد از مدتی دور و اطرافت کاملا خالی شود و حتی کسی نباشد که حال‌ات را بپرسد. سعی کن با دیگران در ارتباط باشی و دوستان خوبی برای خودت پیدا کنی. به‌زودی با افراد تازه‌ای آشنا می‌شوی. شاید آنها گزینه‌های مناسبی باشند.

 

بهمن

از میان هزار فکر و برنامه و ایده که به ذهن آدم می‌رسد فقط یکی از آنها قابلیت اجرایی شدن دارد. پس سعی کن ایده مناسب را پیدا کنی و برای رسیدن به آن هدف پیش بروی. این ایده باید با واقعیت‌های زندگی تو همخوانی داشته و طوری باشد که توانایی انجامش را داشته باشی. زیاد بلندپروازی نکن.

 

اسفند

داشتن آرزوهای بزرگ خیلی هم خوب است اما اصلا کافی نیست. چرا دست به کار نمی‌شوی و برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی نمی‌کنی؟ این حرف که اگر فلان اتفاق بیفتد من فلان کار را می‌کنم فقط توجیه است. تو خودت باید شروع کنی و منتظر اتفاقات نمانی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 18 اسفند: دوستی‌های تازه و آدم‌های جدید امسال در مسیرت قرار می‌گیرد. بهتر است از این موقعیت‌ها بهترین استفاده را بکنی. سال پر کاری در پیش داری. البته اول کار همه چیز به ظاهر آسان و راحت پیش می‌رود اما هر چه جلوتر بروی سختی‌ها خودشان را نشان می‌دهند. خودت را برای آن روزها آماده کن. تو توانایی‌های لازم را داری.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.