2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ازدواج‌ زن‌ با مظنون قتل شوهر

ازدواج‌ زن‌ با مظنون قتل شوهر

تنها مظنون پرونده مردی است که با همسر مقتول در ارتباط است و بخشی از تحقیقات حکایت دارد که این مرد قبل از قتل نیز با همسر مقتول ارتباط داشت.

دوات آنلاین-تحقیقات برای کشف راز قتل مردی که نزدیک یک سال است کشته شده است با بازداشت یک مظنون ادامه دارد.

 

به گزارش دوات آنلاین تنها مظنون پرونده مردی است که با همسر مقتول ازدواج موقت کرده است و بخشی از تحقیقات حکایت دارد که این مرد قبل از قتل نیز با همسر مقتول ارتباط داشت.

 

این پرونده اوایل فرودین ماه امسال در دادسرای جنایی و پلیس آگاهی تهران مطرح شد و مردی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن برادر 60 ساله خود خبر داد و گفت: برادرم برای ورزش و پیاده روی از خانه بیرون رفته بود اما بعد از آن به خانه برنگشته است.

 

بنابراین تحقیقات برای یافتن مرد 60 ساله آغاز شد. 19 فروردین ماه بود که قطعاتی از بدن انسان در محل دفن زباله‌های شهری پیدا و پس از آن با انجام تست دی ان ای مشخص شد اجساد بدن پیدا شده مربوط به مرد ناپدید شده است.

 

در بخش دیگری از تحقیقات احتمال دخالت همسر مقتول در قتل به خاطر اختلاف سنی آنها و ماجراهایی که بین این دو به وجود آمده بود قوت گرفت و ماموران با تحقیق از او پی بردند که او با مردی در ارتباط است و به تازگی بعد از مرگ شوهرش به صیغه او در آمده است.

 

در این مرحله از تحقیقات احتمال دخالت رقیب عشقی نیز در ماجرا قوت گرفت.

 

با تمرکز تحقیقات روی مردی که با همسر مقتول ازدواج کرده بود مشخص شد این مرد در زمان آخرین خروج مقتول از خانه همراه او بود. بنابراین او به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد.

 

مرد بازداشت شده که 40 سال دارد در بازجویی‌ها ابتدا منکر بود اما وقتی با شواهد و قراین مواجه شد گفت: من و مقتول با هم اختلاف داشتیم و من او را میشناختم اما روز حادثه فقط برای ورزش با هم بیرون رفته بودیم که او سکته کرد و من که ترسیده بودم جسد را مخفی کردم، من در مرگ او هیچ دخالتی نداشتم و قتلی در کار نیست.

 

با اظهارات این مظنون در حال حاضر او در بازداشت به سر می‌برد و بازپرس پرونده در انتظار نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در مورد علت مرگ است تا در مورد تنها مظنون پرونده تصمیم گیری شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.