2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سلبریتی‌هایی که امسال  ازدواج کردند

سلبریتی‌هایی که امسال ازدواج کردند

ارسطوی ازدواجی سریال پایتخت بالاخره داماد شد و همسر آینده اش را پیدا کرد. احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت است که 25 فروردین ماه امسال ازدواج کرد.

دوات آنلاین-امسال هنرمندان زیادی ازدواج کردند و تشکیل خانواده دادند. نمناک در این مطلب ازدواج سلبریتی‌ها در سال جاری را بررسی کرده است:

 

ازدواج احمد مهرانفر و مونا فائزپور

ارسطوی ازدواجی سریال پایتخت بالاخره داماد شد و همسر آینده اش را پیدا کرد. احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت است که 25 فروردین ماه امسال ازدواج کرد.

مونا فائزپور مدلینگ و بازیگر تئاتر کشورمان همسر احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت است و این زوج با انتشار پستی مشترک خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام کردند.

 

ازدواج محمودرضا قدیریان و فرشته آلوسی

زوج هنرمند دیگری که امسال راهی خانه بخت شدند فرشته آلوسی و محمودرضا قدیریان بودند که 25 فروردین امسال خبر ازدواجشان به صورت رسمی اعلام شد.

محمودرضا قدیریان مجری جوانی که از رادیو وارد دنیای بازیگری و تلویزیون شد و با برنامه ساعت بیست و پنج و اجراهایش در شبکه شما به شهرت رسید و همسر او فرشته آلوسی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است.

 

ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل و هادی کاظمی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان 24 مرداد 1397 جشن عقدشان را برگزار کردند اما تا اولین روز شهریورماه و علنی شدن کسی از ماجرای ازدواجشان خبر نداشت.

ازدواج امیرحسین صدیق و باران خوش اندام

5 بهمن ماه امسال بود که امیرحسین صدیق خبر ازدواجش با باران خوش اندام شاعر و تصنیف سرای کشورمان را به اشتراک گذاشت.

امیرحسین صدیق را همه ما با آقای پدر قصه های تا به تا می شناسیم ، امیرحسین صدیق در اولین تجربه بازیگری در تلویزیون جلوی دوربین مجموعه زی زی گولو رفت و آقای پدر قصه های تا به تای مرضیه برومند شد.

 

ازدواج الهام حمیدی

یکی از ازدواج های دیگری که سال 97 میان هنرمندان رخ داد ازدواج الهام حمیدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون بود.

 

الهام حمیدی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در 13 بهمن 1397 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد اما هنوز هویت همسر خانم بازیگر فاش نشده است.

 

الهام حمیدی یکی از بازیگران پرکار و محبوب سینما و تلویزیون است که بازیگری را از سال 78 در تلویزیون آغاز کرد و اولین بار سال 80 به دنیای سینما راه یافت و بازی در سریال حضرت یوسف و شوق پرواز از بازی های ماندگار او محسوب میشود.

 

منبع:namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.