2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تجاوز2پسر به دختر اینستاگرامی

تجاوز2پسر به دختر اینستاگرامی

در اینستاگرام پسری آشنا شدم. در یکی از این قرارها او من را به خانه یکی از اقوامش دعوت کرد من فکر نمی‌کردم او بخواهد بلایی سرم بیاورد اما وقتی وارد خانه شدم دیدم بجز خودش فرد دیگری هم در خانه هست...

دوات آنلاین-آشنایی دختر و پسرجوان در اینستاگرام و قرارهای عاشقانه آنها پرونده‌ای را رقم زد که طی آن دختر جوان با ارائه شکایتی مدعی شد از سوی دوست اینستاگرامی‌اش و یکی از اقوام او مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر طی شکایتی که چند روز پیش به ماموران ارائه داد گفت: در اینستاگرام با پسری آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و با هم قرار گذاشتیم. در یکی از این قرارها او من را به خانه یکی از اقوامش دعوت کرد. من فکر نمی‌کردم او بخواهد بلایی سرم بیاورد اما وقتی وارد خانه شدم دیدم بجز خودش فرد دیگری هم در خانه هست. آنها به من تعرض کردند و فیلم و عکس گرفتند. بعد از این درگیری بود که تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

با شکایت این دختر و معرفی او به پزشکی قانونی آثار تعرض به این دختر مورد تایید قرار گرفت. با توجه به اینکه متهمان از سوی دختر جوان معرفی شده‌ بودند بازداشت و به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند.

 

دو پسر جوان صبح دیروز در دادگاه حاضر شدند. آنها اتهام را قبول نکردند و مدعی شدند دخترجوان قصد اخاذی دارد.

 

متهم ردیف اول این پرونده که جوان مهندسی است گفت: این دختر من را در اینستاگرام فالوو کرد و بعد هم به من پیام داد از من خوشش آمده‌ است. با هم قرار گذاشتیم و در این قرارها بود که من به این دختر دل بستم و با هم رابطه داشتیم. ما چندین بار با هم رابطه داشتیم و هربار هم با رضایت خودش بود. تا اینکه یک روز او را به خانه یکی از اقوامم دعوت کردم. بعد از اینکه آمد متوجه شدم  او و فامیل من همدیگر را می‌شناسند و وقتی موضوع برایم روشن شد تصمیم گرفتم ارتباطم را با این دختر قطع کنم.

 

متهم درباره اینکه فیلم و عکس موجود چیست گفت: این عکس‌ها را ما با هم می‌گرفتیم و هیچ مخفی‌کاری نبود این دختر برای من پرونده سازی کرده‌ است.

 

سپس متهم دیگراین پرونده در جایگاه حاضر شد. او نیز اتهام را قبول نکرد و گفت: دختر جوان بعد از اینکه در اینستاگرام فامیل من را دنبال کرده‌ بود از بین فالوئرهای او من را پیدا و مرا هم دنبال کرد. او خودش به من پیغام داد و با هم گپ زدیم و چندباری با هم بیرون رفتیم و رابطه داشتیم. این دختر در میان فالوئرهای من هم چند تن از دوستانم را پیدا کرده‌ بود و به من گفت  دوستانت خیلی خوش‌تیپ هستند. قرار بگذار آنها را هم ببینم. وقتی موضوع اینطور پیش رفت من هم به مهندس جوان که از اقوامم بود مساله را گفتم و همین باعث شد تا او تصمیم بگیرد از دختر جوان جدا شود و دختر هم برای انتقام‌گیری از ما شکایت مطرح کرد.

 

مرد جوان گفت: من قبول دارم روز حادثه در خانه با هم رابطه داشتیم اما این رابطه به هیچ وجه به عنف نبوده و دختر دروغ می‌گوید.

 

قضات دو متهم را با قرار وثیقه 200  میلیون تومانی آزاد کرد تا تحقیقات بیشتری در این خصوص انجام گیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.