2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دلیل‌قتل:وسوسه‌‌ پلید‌علیه‌‌زن‌ همسایه

دلیل‌قتل:وسوسه‌‌ پلید‌علیه‌‌زن‌ همسایه

زنی به پلیس گفت مرد همسایه نیمه‌شب وارد خانه شده و شوهرش را کشته‌ است. او گفت: نیمه‌های شب خواب بودم که با سر و صداهای شوهرم بیدار شدم. دیدم او با مرد غریبه‌ای گلاویز است.

دوات آنلاین- مرد همسایه که قصد داشت بعد از تعرض به زن همسایه جواهرات او را سرقت کند پس از قتل شوهر این زن بازداشت شد و اعتراف کرد که اسیر یک وسوسه شیطانی شده‌ بود. این متهم دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این قتل دو سال قبل توسط زنی جوان به ماموران گزارش داده‌ شد.

 

این زن به پلیس گفت مرد همسایه نیمه‌شب وارد خانه شده و شوهرش را کشته‌ است. او گفت: نیمه‌های شب خواب بودم که با سر و صداهای شوهرم بیدار شدم. دیدم او با مرد غریبه‌ای گلاویز است و مرد غریبه اصرار دارد فرار کند اما شوهرم سد راهش بود. این کشمکش ادامه داشت تا اینکه آن مرد با چاقو چند ضربه به شوهرم زد و فرار کرد. مرد غریبه صورتش را پوشانده بود. اما وقتی با شوهرم درگیر شد پوشش صورتش افتاد و آنجا بود که او را شناختم. آن مرد در همسایگی ما زندگی می‌کند.

 

با توجه به اطلاعاتی که این زن به ماموران داده‌ بود پلیس متهم را که علی نام دارد شناسایی و بازداشت کرد.

 

متهم به قتل اعتراف کرد و گفت: من و سعید همسایه بودیم و می‌دانستم در خانه‌اش پول و طلای زیادی دارد به همین خاطر هم ابتدا نقشه سرقت از خانه او را کشیدم اما از همسر سعید هم خوشم می‌آمد با این حال به او نزدیک نمی‌شدم شب حادثه وقتی وارد خانه مقتول شدم همسرش را دیدم که کنار شوهرش خوابیده‌ بود. یکدفعه از خود بی‌خود شدم و به زن جوان نزدیک شدم. سعید ناگهان بیدار شد و به سمت من آمد. صورتم را پوشانده بودم که شناسایی نشوم.اگر نزدیک زن جوان نمی‌شدم سعید متوجه نمی‌شد اما با این کارم همه چیز را خراب کردم. سعید بیدار شد و ما با هم گلاویز شدیم. در حین درگیری نقاب من افتاد و چاره‌ای نبود بجز اینکه سعید را با چاقو بزنم تا رهایم کند و بتوانم فرار کنم.

 

بعد از اقرارهای متهم، مرد جوان با بازسازی صحنه جرم روانه زندان و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

در اولین جلسه رسیدگی به پرونده به ریاست قاضی قربان‌زاده، بعد از اعلام رسمیت جلسه، از آنجائیکه ولی دم طفل صغیر مقتول بود رئیس قوه قضائیه برای متهم درخواست قصاص کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و خلاف اظهارات قبلی اش همه چیز را انکار کرد و گفت:نمی‌دانم چه کسی سعید را کشته و مرا قاتل معرفی کرده است.

 

او در جواب پرسش قاضی مبنی بر اینکه شما در اظهارات اولیه به قتل اعتراف کرده‌ای و حتی به نوع و رنگ لباس مقتول و همسرش نیز اشاره کرده‌ای ،گفت: همه این اظهارات تحت فشارهای بازجویی بود.

 

با توجه به انکارهای متهم و دفاعایت وکیل وی هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.