2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
گفت‌وگوی پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش در لایو اینستاگرام با مردم: احسان برمی‌گردد

گفت‌وگوی پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش در لایو اینستاگرام با مردم: احسان برمی‌گردد

من سال ۸۱ با کلاس‌های امین تارخ شروع کردم و دوره آن را گذارندم و بعد وارد تاتر و سینما شدم. البته سریال لحظه گرگ و میش اولین تجربه من در تلویزیون نبود و با سریال آب پریای خانم برومند قاب تلویزیون را تجربه کردم .

دوات آنلاین-پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش در لایو اینستاگرام اعلام کرد احسان به خانه برمی‌گردد.

 

به گزارش دوات آنلاین پاشا رستمی که با مخاطبانش به صورت زنده صحبت می‌کرد و به سوالات آنها پاسخ می‌داد گفت: در قسمت های بعدی سریال جذابتر می‌شود.

 

او با بیان اینکه متولد ۲۷ تیرماه سال ۶۳ است و ۶ سال در ونکوور کانادا زندگی کرده‌ است گفت: بعد از این مدت به ایران برگشتم و کار بازیگری را آغاز کردم. من در ایران مهندسی کشاورزی خوانده بودم و در کانادا هم سینما خواندم و دوباره به ایران برگشتم و با فیلم اغما کارم را شروع کردم چندین فیلم بازی کردم و البته وقفه کوتاهی در کارم افتاد و دوباره فعالیتم را شروع کرد.

وی در توضیح اینکه در ایران چطور بازیگر شده ‌است گفت:من سال ۸۱ با کلاس‌های امین تارخ شروع کردم و دوره آن را گذارندم و  بعد وارد تاتر و سینما شدم. البته سریال لحظه گرگ و میش اولین تجربه من در تلویزیون نبود و با سریال آب پریای خانم برومند قاب تلویزیون را تجربه کردم .

 

او در توضیح اینکه شخصیت حامد  آیا در زندگی واقعی هم به او نزدیک است یا خیر گفت: قطعا این شخصیت با شخصیت واقعی من نزدیکی‌هایی داشته که برای آن انتخاب شدم. من و نیما نادری آخرین افرادی بودیم که فهمیدیم در چه نقشی قرار است بازی کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که اگر نقشش با نیما نادری بازیگر نقش سروش جابه‌جا می‌شد آن را چطور بازی می‌کرد گفت: واقعا نمیدانم چه اتفاقی می افتاد من و نیما آخر از همه فهمیدیم قرار است که چه نقشی را بازی کنیم.

 

پاشا رستمی همچنین در پاسخ به این سوال که اگردر دنیای واقعی جای حامد بود باز هم منتظر یاسمن می‌شد گفت:اگر من در دنیای واقعی جای حامد بودم منتظر می‌ماندم. عشق چیز خاصی است و نمی‌توانم بگویم می‌گذشتم .

 

رستمی ادامه داد: کار کردن با همایون اسعدیان تجربه نابی بود. من نقش خودم را دوست داشتم و با آن ارتباط برقرار کردم.

 

او با اشاره به اینکه بعد از بازگشت به ایران مدتی زبان انگلیسی تدریس می‌کرد و البته زبان فرانسه بلد است گفت: در حال حاضر زبان تدریس نمی‌کنم. کلاس بازیگری هم ندارم و چون مدت زیادی است فرانسوی صحبت نکرده‌ام الان نمی‌توانم به این زبان حرف بزنم.

 

پاشا رستمی در پاسخ به سوال یکی از هوادارانش در خصوص اینکه آیا درست است که تلویزیون در پایان بندی سریال لحظه گرگ و میش  دست برده‌ است گفت: من در این زمینه هیچ اطلاعی ندارم و چنین خبری را نشنیده‌ام.

 

 او در خصوص سختی‌های بازی در سریال لحظه گرگ و میش گفت: ما در سه دهه ۶۰-۷۰- ۸۰  زندگی می‌کردیم و عمر می‌گذارندیم. این کار آسانی نیست. من سعی کردم تا جایی که می‌توانم تدوام نقش را داشته باشم  و تغییرات افراد در دهه‌های مختلف زندگی را به نمایش بگذارم. در کل این کار طولانی بود و همگی مشکلاتی داشتیم  اما کار دوست داشتنی بود.

 

او در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه ملاکش برای انتخاب نقش‌ها چیست گفت:ملاکم برای انتخاب نقش فیلم‌نامه و عوامل است.هم سینما دوست دارم و هم تلویزیون و چندان برایم فرقی ندارد و نقش برایم خیلی مهم است.

 

پاشا رستمی در پاسخ به این سوال که طرفدار چه تیمی است  مانند المیرا دهقانی گفت پرسپولیسی است.

 

 رستمی همچنین در خصوص بازیگری المیرا دهقانی گفت:المیرا خیلی به من کمک کرد. او بازیگر توانا و پارتنر خوبی است.

 

پاشا رستمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازگشت احسان  و واکنش طاهره گفت: احسان برمی‌گردد منتظر باشید ببینید که طاهره چه واکنشی نشان خواهد داد. فقط بگویم از این به بعد داستان بسیار جذاب خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هلیا 1397/12/17
وایییی... مرسی آقای رستمی به خاطر بازی خوبتون و خبری که دادین.😘😘😘😘😘
1397/12/15
مرسی از گزارشتون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.