2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
درخواست‌قصاص‌پدر توسط فرزندان

درخواست‌قصاص‌پدر توسط فرزندان

چهارسال بود که با همسرم درگیری داشتم و می‌دانستم دخالتهای مادرزنم باعث می‌شود که او علیه من شود، او چندبار قهر کرد وهربار او را بازگرداندم اما در نهایت وقتی که قرار بود با هم به مسافرت برویم بازهم من را طرد کرد و گفت که دیگر همسر من نیست.

دوات آنلاین-مردی که بعد از جدایی همسرش نتوانست او را قانع کند تا دوباره برگردد با وارد آوردن ضربات چاقو همسرش را کشت. این مرد دیروز در جلسه دادگاه با درخواست قصاص از سوی فرزندانش روبه‌رو شد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم دقایقی بعد از تحویل سال 97 مقابل درخانه مادرهمسرش رفت و با شکستن در وارد خانه شد و همسرش را کشت و مادرزنش را زخمی کرد.

 

متهم که بعد از قتل فرار کرد اما در نهایت خود را تسلیم ماموران پلیس کرد و گفت همسرش را کشته‌است.

 

مرد جوان بعد از اعتراف به قتل گفت: همسرم من را ترک کرده‌بود چهارسال بود که با همسرم درگیری داشتم و می‌دانستم دخالتهای مادرزنم باعث می‌شود که او علیه من شود، او چندبار قهر کرد وهربار او را بازگرداندم اما در نهایت وقتی که قرار بود با هم به مسافرت برویم بازهم من را طرد کرد و گفت که دیگر همسر من نیست و همراهی‌ام نمی‌کند من هم او را به ضرب چاقو کشتم.

 

پسر مقتول که فرزند بزرگ او بود درباره اختلاف پدر و مادرش گفت:پدرم دست بزن داشت و بارها ما را تهدید کرده بود. او اجازه نمی‌داد که مادرم از خانه خارج شود. آزار و اذیت‌هایش باعث شد تا مادرم به خانه مادربزرگم برود. سه روز قبل از سال تحویل مادرم به صورت غیابی از پدرم طلاق گرفت.پدرم حاضر نبود این جدایی را قبول کند. او زمان حادثه مقابل در خانه مادربزرگم آمد و گفت که خانوادگی مسافرت برویم اما مادرم قبول نکرد و گفت که دیگر همسر پدرم نیست و نمی‌خواهد او را ببیند پدرم فریاد زد بعد رفت و بعد از چند دقیقه در را شکست و واردخانه شد و مادرم را زد او سپس به مادربزرگم حمله کرد و مادربزرگم را هم زد اما مادربزرگم زنده ماند و مادرم کشته شد.

 

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد و متهم صبح دیروز محاکمه شد.

 

در ابتدای جلسه و بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند دو فرزند مقتول و خواهران او که بعد از فوت مادرشان وارث او شده‌بودند درخواست صدور حکم قصاص کردند اما یکی از فرزندان مقتول اعلام گذشت کرد.

 

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: از سال 93 با زنم اختلاف داشتم و درگیری‌هایی با هم داشتیم او چندبار قهر کرد به من گفت که خرجی خانه را تامین نمی کنم اما من کار می‌کردم و همه توانم را برای اینکه بتوانم خرجی خانه را تامین کنم می‌گذاشتم. کارگر فصلی بودم و همیشه کار نداشتم ماشین داشتم و مواقع بیکاری با ماشین کار می‌کردم.چند ماه قبل از حادثه زنم دوباره قهر کرد همان شب من چون کار کرده‌بودم کمی وسیله برای خانه خریدم و به خانه رفتم زنم که موضوع را فهمید به من گفت کاش چند روزی زودتر اینکار را کرده بودی چون من به خاطر نفقه و مهریه شکایت کرده‌ام گفتم من همیشه خرجی داده ام و اگر کمبودی بوده حتما پول نداشتم گفتم حالا هم بیا به مغازه برو هرچه وسیله خانه می‌خواهی بردار قسطی پولش را می‌دهم قبول نکرد می‌دانستم مادرزنم اجازه نمی‌دهد من هرروز دنبالش می‌رفتم بچه ها و زنم را می‌دیدم و به خانه برمی‌گشتم به خاطر اینکه زنم خانه نبود دل برگشتن به خانه نداشتم و زندگی‌ام بهم ریخته‌بود آخرین بار وقتی گفتم به خانه برگرد و عید است گفت که با این وضعیت کسی به خانه ما نمی‌آید.

 

متهم گفت: به پیشنهاد زنم قرار شد با هم به مسافرت برویم وسایل را جمع کردم ماشین را روشن کردم و مقابل خانه مادرزنم رفتم دوباره زنم بداخلاقی کرد و گفت  نمی‌آید و دیگر همسر من نیست. من هم دیگر کنترل خودم را از دست دادم و از خانه چاقو برداشتم حمله کردم واقعا هیچ کاری دست خودم نبود دیوانه شده‌ بودم. به زنم ضربه زدم این را به یاد دارم اما اصلا یادم نمی‌آید که مادرزنم را زده‌باشم. خواهران همسرم که حالا من را متهم می‌کنند و می‌خواهد قصاص شوم حاضر نشدند کمک کنند زنم برگردد خیلی به آنها التماس کردم. قبول نکردند. زندگی‌ام نابود شد چون در زندگی‌ام دخالت می‌کردند.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.