2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
المیرا دهقانی در لایو اسینستاگرام به مردم توضیح داد: ابهامات رابطه  یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با سروش، حامد و سوگند

المیرا دهقانی در لایو اسینستاگرام به مردم توضیح داد: ابهامات رابطه یاسمن سریال لحظه گرگ و میش با سروش، حامد و سوگند

المیرا دهقانی با تاکید براینکه آخر سریال از نظر او پایان خوشی دارد گفت:تجربه کار با همایون اسعدیان عجیب و لذت بخش است و خوشحالم نقش یاسمن را بازی کردم امیدوارم خستگی از تن اسعدیان برود. واقعا گروه بی نظیری بود .

دوات آنلاین-المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمین در سریال لحظه گرگ و میش به مدت ۴۰ دقیقه با طرفدارانش گفت و گو کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.

 

المیرا دهقانی به هوادرانش توصیه کرد به جای اینکه شخصیت های فیلم را قضاوت کنند سریال را تماشا کنند و از آن لذت ببرند.

 

دهقانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سریال گرگ و میش فاز دوم هم دارد گفت: خیر این سریال ۵۰ قسمت است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا یاسمن با سروش ازدواج  کرد و به خاطر این ازدواج مخاطبان خیلی حرص خوردند با خنده گفت: اگر با سروش ازدواح نمی‌کردم داستانی شکل نمی‌گرفت پس شما چه چیز را تماشا می‌کردید؟

 

دهقانی در پاسخ به این سوال که چرا با حامد برعکس سروش رفتار می‌کند و از او فاصله می‌گیرد، گفت: در سریال یاسمین فکر می‌کند که حامد همسر دارد بنابراین برایش کمی مشکل است که با مردی که در گذشته دوست داشته و حالا ازدواج کرده است راحت صحبت کند و صمیمی شود.  به همین خاطر با حامد سرسنگین برخورد می‌کند ضمن اینکه خاطرات گذشته یاسمین را هم به اندازه حامد آزار می‌دهد.

 

او همچنین در خصوص اینکه آیا سروش در قسمت های دیگر هست یا خیر گفت: سروش برمی‌گردد.

 

المیرا دهقانی همچنین در پاسخ به این سوال که شخصیت واقعی‌اش شبیه به کدام مرحله از شخصیت  یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش است گفت: شخصیت واقعی من شبیه یاسمینی قبل از ازدواج با سروش است.

 

وی با تاکید براینکه آخر سریال از نظر او پایان خوشی دارد گفت:تجربه کار با همایون اسعدیان  عجیب و لذت بخش است و خوشحالم نقش یاسمن را بازی کردم امیدوارم خستگی از تن اسعدیان برود. واقعا گروه بی نظیری بود .

یاسمن سریال لحظه گرگ و میش همچنین در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است سوگند تا ۱۶ سالگی شناسنامه‌اش را ندیده باشد و ناگهان با واقعیت اینکه یاسمین مادرش نیست روبه روشود گفت:۱۶ سالگی نه سن رای است نه چیز دیگر و کارهایش تا آن سن را مادر و پدرش انجام می‌دهند.بنابراین غیر منظقی نیست که او شناسنامه اش را ندیده باشد. ضمن اینکه در فیلم‌نامه جزییات به مخاطب گفته شده و سروش و یاسمین با هم قرار میگذارند که موضوع همسر اول سروش را از سوگند تا زمان ۱۸ سالگی پنهان کنند. فیلمنامه چینش منطقی دارد.

 

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمین هچنین درباره اینکه سرنوشت همسر حامد به نام آیسو چه شد می‌گوید: یاسمین هم فکر می‌کرد آیسو وجود دارد و در ادامه سریال می‌بینید که چه اتفاقی برای او افتاده است.

 

وی همچنین درباره سختی‌های کار در سریال لحظه گرگ و میش و خاطره ای در این خصوص گفت: وقتی دوره دهه ۶۰ را فیلمبرداری می‌کردیم سرماخوردگی شدید داشتم و حالم بد بود در یک هفته آنقدر آمپول زدم و قرص خوردم که کاملا بیحال بودم  شب یلدای پارسال بود که حالم بد شد داشتم از پا در می‌آمدم که آقای اسعدیان عکس از من گرفتند و در پیج  اینستاگرام گذاشتند. واکنش‌ها را که دیدم سر پا شدم و کار را ادامه دادیم. این بهترین خاطره است عکسی که آقای اسعدیان گرفتند  هنوز پس زمینه گوشی من است.

 

وی در خصوص اینکه با نیما نادری و پاشا رستمی که دو پارتنر در کارش بودند راحت بود یا خیر گفت: پارتنر خوبی بودند هر دو حرفه ای هستند. در میان بازیگران  فاطمه گودرزی بی‌نظیر بود.

 

او همچنین گفت:من یاسمن دهه ۶۰ را خیلی دوست دارم مخصوصا زمانی که تلاش می‌کند که حامد برگردد و شهادت او را باور نمی‌کند و به ستاد می‌رود که او را برگرداند . این صحنه‌ها را خیلی دوست دارم.

 

 دهقانی با اشاره به اینکه مونا انوری زاده فیلم‌نامه نویس لحظه گرگ و میش حس‌های یاسمین را  خیلی زنانه نوشته است گفت: در بیشتر فیلم‌نامه‌ها دخترها را با قهرمان‌های مرد مقایسه می‌کنند و حس ها خیلی زنانه نیست اما در این فیلم‌نامه فیلنامه نویس  با شناختی که از زن دارد قهرمان داستان را که یک زن است با حس های زنانه نوشته است.

 

المیرا دهقانی ادامه داد: سریال لحظه گرگ و میش در هردوره زمانی  یک چالش برایم داشت خودم به عنوان المیراُُ یاسمین و رابطه ای که در دهه شصت با حنانه و برادرانش و مادر و عمه‌اش دارد خیلی دوست دارم.

 

وی درباره سوالات متناوبی که درباره سوگند می‌شد گفت:  درباره سوگند فقط بگویم که برمی‌گردد.

 

او در توضیح اینکه چرا در سریال یاسمن به طور ناگهانی سوگند را رها می کند گفت: یاسمین به سوگند زنگ می‌زند در خانه می‌رود و سوگند او را پس می‌زند و در این مدت فرض را بر این می‌گذاریم که یاسمن تلاش می‌کند اما وقتی سوگند دوست ندارد او را راحت می‌گذارد.

 

المیرا دهقانی با اشاره به اینکه علاقه زیادی به فوتبال دارد اما چیز زیادی از آن نمی‌داند به مشاغلی که در گذشته داشته اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه بازیگر شود مشاغل مختلفی داشتم اما حالا فقط بازیگرم.

 

او همچنین درباره شغل بازیگری گفت: بازیگری حس عجیبی دارد در بعضی سکانس‌ها از خودم می‌ترسیدم چون از من واقعی  دور بود و نمی‌دانستم حالا که یاسمین شده ام و واکنش‌های او را انجام میدهم اگر به واقعیت خودم برگردم چه اتفاقی میافتد. مثلا اینکه المیرا دهقانی هیچ وقت با شخصیتی مثل سروش ازدواج نمی‌کند اما یاسمین این کار را کرد چون نمیدانست برای حامد دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

 

او همچنین در توضیح اینکه چطور بازیگر شده است گفت:سیامک کمالی سروستانی مهمترین استاد بازیگری من بودند البته با بقیه هم کار کردم.

او درباره علت ازدواج زود هنگام سروش بعد از جدایی از یاسمن گفت: شخصیت سروش در طول سریال به طور کامل توضیح داده شده است او فرد بلند پروازی است و بعد از از دست دادن همسر اولش ازدواج می‌کند تا زنی باشد که کارهای خانه را انجام دهد در ازدواجش بعد از یاسمین هم همین استدلال را دارد و در ادامه خواهید دید او با چه کسی ازدواج کرده است.

 

 دهقانی درباره گربه ای که حین بازی در سکانس فرار از دست سروش وارد صحنه شد گفت: خیلی اتفاقی خود گربه آمد و من هم این صحنه را خیلی دوست داشتم. گربه تربیت شده نبود.

 

او درباره تجربه بازی در نقش زنی با سن بالاتر از سن واقعی خودش گفت: در سریال هشت و نیم دقیقه نقش کوتاه داشتم و نقش یک  مادر جزامیرا  بازی کردم تجربه عجیبی بود چون به تمرین طولانی تاتر عادت دارم خیلی تمرین کردم  جذاب بود و فکر میکنم چیزی که  در فیلم نامه برایم مهم است چالشی بودن نقش است .

 

او در پاسخ به این سوال که آیا هر شب سریال را می بیند گفت:هرجایی باشم خودم را به خانه میرسانم و سریال را میبینم و اعضای خانواده ام هم سریال را تماشا میکنند.

 

دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در دنیای واقعی عاشق شده است گفت: بله من هم عاشق شدم.

 

او به نقش پانیذ برزعلی   در این سریال اشاره کرد و گفت: بهترین رابطه ای که میتوان در زندگی واقعی تجربه کرد رابطه حنانه و یاسمن است و لحظه هایی که بازی کردم با برزعلی زندگی کردم.

 

او درباره نقش سروش با بازی نیما نادری گفت: از همان ابتدا هم او بلند پرواز است  چون همسرش  را به خاطر بی پولی از دست می‌دهد خودش را مسلح می‌کند و مدام کار می‌کند تا  پول بیشتری به دست آورد برای تفکر سروش تصمیماتی که می‌گیرد منطقی است.

 

او در پایان همچنین درباره علت رفتارهای سوگند هم گفت: سوگند دختر ۱۶ ساله است که از شنیدن واقعیت به شدت شوکه شده و نتوانسته با آن کنار بیاید اما سوگند باز می‌گردد و در ادامه می‌بینید که چه اتفاقی می افتد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.