2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهنوش بختیاری، بازیگر سریال سر سر دوراهی: شخصیت ثریا چند بعدی است

بهنوش بختیاری، بازیگر سریال سر سر دوراهی: شخصیت ثریا چند بعدی است

در این سریال کاراکتر ثریا را بازی می‌کنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقش‌هایم با این شخصیت نیست.

دوات آنلاین-بهنوش بختیاری که در سریال نوروزی بر سر دوراهی با نقشی جدی ظاهر شده، درباره این تجربه و ویژگی‌های آن سخن گفت.

 

«بهنوش بختیاری» بازیگر سریال بر سر دوراهی در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» گفت: آشنایی من با حامد عنقا تهیه کننده سریال به سالها پیش و زمانی برمی‌گردد که من منشی صحنه فیلم «انتخاب» آقای تورج منصوری بودم و آقای عنقا مشاور تهیه و نویسنده کار بودند. همینطور در گروه برنامه‌ریزی و کارگردانی هم شرکت داشتند و همه پروژه به نوعی به گردن ایشان بود و آنجا لطف بزرگی به من کردند.

 

وی افزود: یادم هست سریال «خانه به دوش» رضا عطاران شروع شده بود و من به او گفتم بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده. او گفت منشی صحنه هستی می‌خواهی بروی؟ گفتم هرچه شما صلاح بدانی. گفت برو. گفتم آخر سخت است. گفت برو کارت را من انجام می‌دهم و مسئولیت کار مرا هم قبول کرد.

 

بازیگر «ما همه با هم هستیم» ادامه داد: سریال «خانه به دوش» ساخته شد و حسابی گرفت. از آنجا کار بازیگری من گل کرد و شروع شد و من همیشه این را مدیون حامد عنقا هستم. با بهرنگ توفیقی هم که آشنایی ۲۰ ساله دارم. او رفیق و همکار خوب من است که از زمان شروع کارم توفیقی را می شناختم. قبلا در سریال «مسیر انحرافی» هم همکاری داشتیم و همچنین او سالها پیش کارگردان چند قسمت از کار کودک «مزه خوب زندگی» بود که من آنجا منشی صحنه بودم.

 

بختیاری درباره نقش خود در سریال بر سر دوراهی اظهارداشت: در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک نقش جدی را برایم در نظر گرفته‌اند و من هم به دلیل جدی بودن نقش همکاری را پذیرفتم. در این سریال کاراکتر ثریا را بازی می‌کنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقش‌هایم با این شخصیت نیست.

 

وی یادآور شد: کاراکترهای این سریال چند لایه هستند و تک بعدی نیستند. ثریا هم از این موضوع مستثنی نیست و کاراکتر چند بعدی دارد. در مجموع امیدوارم این سریال کار خوبی شود. همکاری با این گروه برای من که خیلی لذت بخش است و به شکر خدا پشت صحنه خوبی داریم.

 

نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر با اشاره به نوروزی بودن این سریال گفت: فکر می کنم پنجمین یا ششمین سریالی است که برای عید بازی می‌کنم و خدا را شکر من همیشه در نوروز یا سریال داشته‌ام، اگر نبوده‌ام هم خودم قبول نکرده‌ام.

 

بختیاری درباره حال و هوا و فضای سریال بیان کرد: این سریال آدم را یاد فیلم و سریال‌های قدیمی می‌اندازد و نوع دیالوگ‌ها و قصه در خود نوستالژی دارد و این حیث ارتباط بیشتری با مردم برقرار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه پربیننده شدن هیچ سریالی را از قبل نمی‌توان تشخیص داد، تاکید کرد: امیدوارم که دست خدا در دستمان قفل شود و زحمات شبانه روزی این گروه نتیجه بدهد. اغلب لوکیشن‌های این سریال در جاده ساوه و رباط کریم و دور از محل زندگی همه است و هر بار سه ساعت طول می‌کشد تا به سر صحنه برسیم. من که کمتر از بقیه حضور داریم اما بچه‌های پشت صحنه به صورت شبانه روزی مشغول تلاش هستند و امیدوارم زحمات تیم دیده شود.

 

او در پایان گفت: من بیشتر در این سریال با حمید گودرزی و میترا حجار هم بازی هستم که دو دسته گل و جواهر هستند. با گودرزی قبلا در فیلمی از آقای آرش معیریان در نقش زن و شوهر همکار بودیم. البته ما عین خواهر و برادر هستیم و کار سختمان بود. همچنین اولین همکاری ام با میترا حجار را تجربه می‌کنم که خیلی رفیق و همکار است و دیدگاه بازی دارد. افسانه چهره آزاد هم که عزیز دل من است و ۲۰ سال پیش در اولین کار زندگی‌ام به نام «معجزه ازدواج» با او همبازی بودم و خوشحالم این تجربه حالا دارد تکرار می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.