2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راهنمای لباس پوشیدن تازه عروس٬ها در مهمانی٬های خانوادگی

راهنمای لباس پوشیدن تازه عروس٬ها در مهمانی٬های خانوادگی

دوات آنلاین- دید و بازدیدهای خانوادگی برای تازه‌عروس‌ها و دخترهایی که تازه نامزد کرده‌اند دلهره آور است چراکه آنها تلاش می‌کنند به چشم خانواده شوهر زیبا و مرتب باشند بنابراین چگونه ظاهر شدن آنها جلوی خانواده شوهر بسیار مهم است.

 

از آنجایی که این دید و بازدید‌ها بیشتر همراه مادرشوهر است بنابراین باید ظاهری داشته‌باشید که بتوانید تحسین مادرشوهر را برانگیزید.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید: بهترین تیپ برای دخترانی که می‌خواهند در مهمانی‌های خانوادگی نامزدشان حاضر شوند تیپی است که نه خیلی خانمانه باشد و نه خیلی ساده. دخترهایی که نامزد کرده‌اند باید ظرافت دخترانه خود را حفظ کنند و زیاد آرایش نکنند یا لباس‌های خیلی رسمی که سن را بالا می‌برد نپوشند.

اگر به مهمانی شام یا ناهار دعوت هستید بهترین رنگی که می‌توانید برای لباس انتخاب کنید یک رنگ آرام و ملیح و سبک مانند آبی آسمانی یا صورتی است که با سفید یا طوسی ترکیب شده‌ باشد.

 

اگر از پارچه گلدار در تکه‌ای از لباس‌تان استفاده کنید جوانی شما را بیشتر به رخ می‌کشد. این رنگ‌ها جوانی و شادابی شما را نشان می‌دهد و حس آرامی را به دیگران منتقل می‌کند.

 

دامن پلیسه یا کلوش و شومیز ترکیب بسیار زیبایی برای شما درست می‌کند.

 

کفش‌هایی که پاشنه های  بلند دارد استفاده کنید. کفش‌های کاملا تخت  خوب نیست. حتما باید کفش‌های شما پاشنه داشته باشد اما خیلی رسمی نباشد.

 

بسته به اینکه هوا سرد است یا گرم می‌توانید از کفش جلوبسته یا باز استفاده کنید. حتما صندل همراه خود داشته باشید تا در مهمانی و در خانه با صندل راه بروید و تیپ خود را کامل کنید.

 

روسری که استفاده می‌کنید اگر شال باشد یا روسری‌های بزرگ که تزئیناتی خاص مانند منگوله‌های رنگی داشته باشد انتخاب مناسبی برای لباس‌تان است. روسری‌های حریر و ابریشم بسیار رسمی و کلاسیک است و سن شما را بالا می‌برد.

ناخن‌هایتان حتما لاک داشته باشد و بهتر است آن را مانیکور کنید. لاک‌های شاد استفاده کنید. حلقه نامزدی خود را فراموش نکنید. این حلقه‌ نشانه پیوند شما با همسرتان است و نباید آن را از دست خود خارج کنید.

 

از انگشتر‌های بندانگشتی استفاده کنید. این انگشتر‌ها جوانی شما را به رخ می‌کشد.

 

حتما کیف همراه خود داشته‌باشید. بهتر است کیف کوچکی همراه‌تان باشد. کیف را ساده استفاده نکنید می‌توانید آن را به صورت یک طرف چپ به راست استفاده کنید.

 

به هیچ وجه آرایش غلیظ نکنید. یک آرایش اروپایی شامل سایه‌ای کمرنگ و کمی براق، ریمل، خط چشم نازک، رژ گونه کمرنگ و رژ لب و یک فیکس کننده برای دخترهایی که نامزد کرده‌اند بسیار مناسب است. از آرایش‌هایی چون استفاده از مژه مصنوعی یا خط چشم های پهن پرهیز کنید. این کار سن شما را بالا می‌برد.

 

بهتر است مدل جلوی موهایتان چتری یا یک بر باشد. موهایتان را محکم نبندید.

 

در نهایت کم‌گویی و گزیده‌گویی و آرام و شمرده صحبت کردن تیپ و استایل شما را کامل کرده و شما را فردی جذاب خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.